Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
En 2-1 in blessuretijd...
Wel verdiend natuurlijk, maar toch wel zonde.

Foutje van de keeper, als je uitkomt moet je de bal hebben.

erka

Well-known member
Weet iemand dit:
vroeger werden er net zo lang replays gespeeld in de FA Cup tot er een winnaar was, maar hoe werd bepaald waar de 2e (en 3e etc.) replay was. De eerste replay is altijd omgekeerd van het eerste duel (dus: was het A-B, dan wordt de replay B-A.), maar bij de 2e replay kom ik zowel tegen dat de oorspronkelijke thuisploeg weer thuisspeelt (A-B dus), maar ook soms andersom (B-A).
Werd er dan opnieuw geloot?

Van de onvolprezen Wikipedia

In the days when multiple replays were possible, the second replay (and any further replays) were played at neutral grounds. The clubs involved could alternatively agree to toss for home advantage in the second replay.

ALenstra

Well-known member
De BBC heeft de live-wedstrijden bekend gemaakt voor de 4e ronde. Vrijdagavond 26 januari is Yeovil Town-Manchester United te zien. Op zondagmiddag 28 januari is Cardiff City of Mansfield Town-Manchester City ook op de BBC te zien.

JMD

Well-known member
Die Chelseaspeler gaat een straf krijgen wegens een schwalbe... Mijn hemel, wat een slechte.

Chelsea met veel geploeter inmiddels 1-0 voor tegen Norwich.

Gisteren overigens zowel Sheffield Wednesday als Reading door, die komen elkaar nu tegen in de 4e ronde. Luhukay vs Stam.

JMD

Well-known member
Chelsea verder met 10 man...

Overigens verzuimde de scheidsrechter een penalty aan Chelsea te geven, zelfs de video-scheids zag er niks in. Ongelooflijk...

Satyr

Administrator
Forumleiding
Chelsea verder met 10 man...

Overigens verzuimde de scheidsrechter een penalty aan Chelsea te geven, zelfs de video-scheids zag er niks in. Ongelooflijk...

Huh? Waar dat dan, ik kijk ook. Die handsbal toch niet?

JMD

Well-known member
Huh? Waar dat dan, ik kijk ook. Die handsbal toch niet?

Die overtreding op Willian. Dat vond jij niks?

Chelsea verder met 9 na een kaart voor protesteren na de zoveelste poging om een penalty te versieren....
Stel nou dat de VAR dit wel een penalty vindt, wordt die kaart dan ingetrokken?

JMD

Well-known member
Haha, 3x geel voor Chelsea wegens Schwalbes. En rood, hahaha

Ben de tel kwijt hoe vaak Chelsea een claim voor een penalty heeft neergelegd...
Zo meteen mogen ze er een flink aantal nemen. Minimaal 3, normaal gesproken minimaal 4 of 5.

JMD

Well-known member
En bijna nog 1-2 in blessuretijd van de 2e verlenging.

We gaan pingels nemen...

JMD

Well-known member
Slechte penalty van Willian, maar de keeper ligt al in de andere hoek... 1-0 Chelsea
De penalty van Norwich is beter, maar wordt schitterend gered

JMD

Well-known member
PEnalty 2, 3 en 4 van Chelsea waren magnifiek, bij de eerste en laatste had de keeper een kans, maar lag al in de andere hoek...
Chelsea door.

Bovenaan