Geen idee, had hem afgezet na 2-0... Maar United was echt heer en meester... Wat vooral aan Man U opvalt is het 'Jekyll and Hyde'-syndroom. Soms zijn ze echt goed, maar soms zijn ze zo verschrikkelijk slecht...Jezus man, hoe dan?
Ten Hag morgen naar het UWV als ze niet winnenGeen idee, had hem afgezet na 2-0... Maar United was echt heer en meester... Wat vooral aan Man U opvalt is het 'Jekyll and Hyde'-syndroom. Soms zijn ze echt goed, maar soms zijn ze zo verschrikkelijk slecht...
En weer een megakans voor Coventry, naast.
Dat wordt al zo vaak gezegd... Ze zullen er bij United toch op een gegeven moment wel achter zijn dat coaches ontslaan hun probleem niet oplost. Moyes, Van Gaal, Mourinho, Ten Hag, niemand kreeg resultaten voor elkaar (Ten Hag tenminste nog wel de LC), dan kan je de schuld steeds bij de coach leggen, maar daar zit dus het probleem niet.Ten Hag morgen naar het UWV als ze niet winnen
Ja, maar als ik dan de beelden met strepen zie toch minder buitenspel dan ik in eerste instantie dacht...Ik zou ook buitenspel zeggen.
Dat is ook wat overdreven (want zit een marge van iets van 10 cm in), maar het was close ja.3 mm buitenspel