Engelse bekertoernooien

JMD

Well-known member
United en City eenvoudig door, Leicester leek daar ook naar op weg, maar het verspeelde een 0-2 voorsprong bij Everton. The Foxes namen de penalty's wel beter en gaan dus alsnog door naar de laatste 4.
 

JMD

Well-known member
Leicester City - Aston Villa en Man Utd - Man City als halve finales. Duels in januari (uit en thuis)
 

Batigoal

Well-known member
Mooie kans dus voor Leicester om weer een prijs te pakken. Zou wel een mooie beloning zijn voor hun sterke seizoen tot dusver.
 

SanMark.

Well-known member
Is er nog een site waar ik op kan zien waar aan gegeven word in welke divisie de clubs spelen ?

Anders moet ik alles opzoeken van de clubs waarvan ik het niet weet.
 

ALenstra

Well-known member
Heel normaal bij dit soort wedstrijden. Ondanks dat veel clubs de toegangsprijzen verlagen. Gisteren bij Watford 15 pond betaald.
 

JMD

Well-known member
Heel normaal bij dit soort wedstrijden. Ondanks dat veel clubs de toegangsprijzen verlagen. Gisteren bij Watford 15 pond betaald.

Is dat dan minder geworden de laatste jaren. Ik meen dat vroeger de tribunes bij bekerduels in Engeland wel volzaten. Of is dat een mythe?
 

JMD

Well-known member
Spurs komen niet verder dan 1-1 bij middlesbrough, dus een replay.
Chelsea verslaat Forest.

Liverpool begint zo meteen aan hun duel tegen de buurman, Everton. Liverpool speelt niet met de sterkste 11, Everton wel. Wordt daardoor naw een stuk spannender dan het duel van 1 maand terug. Voor het 3e jaar op rij begint Liverpool het FA Cuptoernooi tegen een PL-club.
Hup Liverpool!
 

Pascallovic

Well-known member
Als Everton vandaag niet weet te winnen van Liverpool weet ik het ook niet meer. Een veredeld B- of C-elftal terwijl Everton met de sterkste ploeg speelt.
 

JMD

Well-known member
Als Everton vandaag niet weet te winnen van Liverpool weet ik het ook niet meer. Een veredeld B- of C-elftal terwijl Everton met de sterkste ploeg speelt.

Klopt. Ze zeiden het net ook als op de BBC dat dit dé kans is voor de Toffees.
 

ALenstra

Well-known member
Momenteel in de Eurostar naar Amsterdam. Net terug van QPR-Swansea city. Bij de gasten stond Kristoffer Nordfeldt in doel.
 
Bovenaan