Engelse bekertoernooien

Kielse Rat

Well-known member
In de tweede helft maakte United nog wel aanspraak op verlengingen, maar de zege is dus voor Chelsea. Maar ik sluit me aan bij PES5, ik word er warm noch koud van.
 

Wigboldus

Well-known member
Opzich was United in de eerste helft ook niet slechter dan Chelsea, maar het was inderdaad niet veel aan.
 

Janssen

Well-known member
Hoe kan het dat een club als Manchester United een gemankeerde rechtsbuiten als linsback moet opstellen?
 

Janssen

Well-known member
Ja goed. Ik zou willen zeggen het failliet van het Engelse voetbal maar dat was het toch al. Zeker het nationale team.
 

ALenstra

Well-known member
Chelsea eigenaar Roman Abramovich kon de wedstrijd niet bijwonen omdat hij zijn visum niet op tijd verlengd had.:oops:
 

JMD

Well-known member
Vanochtend (11.45) wordt er in Ho Chi Minhstad geloot voor de 1e ronde van de Carabao Cup. (League Cup)

Men doet niet meer aan plaatsing in deze ronde, wel zijn de teams verdeeld in een 'Noord' en 'Zuid'sectie.

Opvallende regelwijzigingen dit seizoen:
* op de finale na zullen er geen verlengingen zijn, als de stand na 90 minuten gelijk is volgen er direct penalty's.
* penaltyseries worden weer genomen volgens het 'oude' format, dus niet meer via het ABBA-systeem.

70 ploegen beginnen aan de 1e ronde.
In de 2e ronde stromen de overige teams (op de Europese teams na) in, dus 35 uit de 1e ronde + 15 geplaatst
In de 3e ronde stromen dan de Europese teams in, 25 uit ronde 2 + de 7 geplaatsten.
Finale is 24 februari
 

JMD

Well-known member
Loten in China.:confused:

Bijna goed... Vietnam.

Vorig seizoen ook al, toen in o.a. Bangkok. Toen ging het ook nog een paar keer flink mis met de loting.
Carabao is een Aziatisch drankje volgens mij, en ze willen op deze manier het Engelse voetbal daar in de markt zetten.
 
Bovenaan