JMD
Well-known member
Krol toch.
Kan ook. Ik was toen 2 ofzo, heb dus de beelden vooral later gezien. Kan me de goal op het netvlies halen, maar wie er precies op die doellijn stond en toen ineens niet meer weet ik niet.
Krol toch.
Blind moet er vanavond nog uit.
Kan ook. Ik was toen 2 ofzo, heb dus de beelden vooral later gezien. Kan me de goal op het netvlies halen, maar wie er precies op die doellijn stond en toen ineens niet meer weet ik niet.
Vandaar de puntjesNou werd toch wel heel duidelijk en lang aan het shirt getrokken.
Belachelijke nederlaag, maar enigszins geflatteerd is het wel, die Turken krijgen3 kansen en schieten er 3 in.
Gaat niet gebeuren zolang die van Oostveen er zit. Het positiespel was namelijk best aardig.
Haha....Je was al 2 en je weet het niet meer?
We hadden ook meer balbezit denk ik.
Aan hem zouden we meer hebben dan Huntelaar in deze situatie.Haha, geweldige afwerking van De Jong.
4De grote 4?
Ik ken wel de grote 0De grote 4?
Dat is niet voldoende met ons doelsaldo na vanavond, als het onderling resultaat ons al niet eerder nekt.Niks aan de hand. 2 keer winnen en die Turken spelen heus nog wel een keer gelijk.
Dat is niet voldoende met ons doelsaldo na vanavond, als het onderling resultaat ons al niet eerder nekt.