Eerste Divisie Ronde 1

Bonehead

Well-known member
Jullie geven de goals nog makkelijker weg dan ons 🤣
Gelukkig scoren we ook makkelijker. En als je meer scoort dan de tegenstander zei, vrij vertaald, een niet nader te noemen matige voetballer.

Met al dat data gedoe en het kutseizoen van vorig seizoen was ik somber gestemd. Maar nu zie ik toch ook wel dat Herácles een topfavoriet is voor de titel. De weg is nog zeer lang, maar ik sluit niks uit. Er is weer rust in de club en dat stemt mij positief. We gaan er voor!

zwammy

Well-known member
Groot gelijk heb je, we worden ook beiden als kanshebbers getipt. Vvv uit is niet zi makkelijk en na idd vorig jaar zon drama seizoen is het leuk om eens favoriet te zijn. 1 en 2 is ook gewoon prima, dat zou gevegt ook gewoon een prima eindstand gevonden hebben. 👍

Bonehead

Well-known member
En welke volgorde maakt mij geen reet uit. Natuurlijk is degraderen kut, maar het is ook een zegen. Het verlost van prefabkinders die nu lekker wegblijven. Ook met het team van vorig seizoen had ik helemaal niks. Ik kom niet voor het goede voetbal of succes. Dan was ik wel voor Ajax geworden. Maar ik wil wel vermaakt worden. Dat gebeurde afgelopen seizoen niet. De trainer die gillend wegliep had achteraf gelijk. Gelukkig zijn ze nu een andere weg in geslagen. En dat lijkt goed te gaan. Volgende week maar eens even polshoogte nemen en als moppersmurf de euforie temperen.

Bovenaan