Echte Mannen Gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
G

Gast

Guest
Ben jij een echte man? Geef je dan nu op!

Ben jij een echte man? E?n die houdt van sport, zolang het maar op de bank is met een biertje? Vind jij salade ook alleen maar decoratie die plek inneemt voor een groter stuk vlees? Is er, door jouw bierbuik, alleen maar meer van jou om van te genieten?

Voor een nieuw programma op RTL4 zijn we op zoek naar echte mannen. Mannen met humor, die eerlijk zijn naar elkaar, elkaar steunen en problemen niet aanpakken met beide handen, maar met beide vuisten.

Houd jij ook zo van voetbal, maar dan kijkend op de bank met een bitterbal in je hand in plaats van een bal aan je voet? Zijn jouw love-handles iets te strak voor de voetbalshirts van tegenwoordig? Wij nemen je mee op een uitdagend, spannend en onvergetelijk avontuur, waarbij je misschien je love handles kan inruilen voor een sixpack.

We zoeken echte mannen die leven op onderlinge competitie en humor. Je moet willen afvallen en in een betere fysieke vorm willen komen en je moet tot ongeveer half november 2015 beschikbaar zijn voor het programma naast je werk. Het gaat om mannen onder elkaar, die gaan afvallen door middel van verschillende opdrachten... echte uitdagingen voor echte mannen.

Ben jij deze Flinke Jongen? Stuur dan snel een mail met je contactgegevens en een foto naar:
[email protected]

Je kunt natuurlijk ook je man, vriend, broer, zoon, vader, neef of collega opgeven.
 

Bijlagen

  • flinkejongensflyer.jpg
    flinkejongensflyer.jpg
    98,9 KB · Weergaven: 0
Laatst bewerkt door een moderator:

de waan

Well-known member
Die is niet geschikt, want die heeft al een goddelijk lichaam.

Persoonlijk lijkt me dit meer iets voor gevegt. Al heeft die dan weer geen humor.
 

Fabian

Active member
Ik al bijna klaar met afvallen. Als het daarna nog verder gaat, word ik een gratenhuis. Laten we dat maar niet doen.

Maar ik zie hier wel een aantal van onze leden zich hier vol in storten.
 

Janssen

Well-known member
Ik ben fucking afgetraind dus gaat hem helaas niet worden. Ik heb wel een flinke jongen trouwens.
 

erka

Well-known member
Leuk, maar houden we het wel een beetje normaal enzo.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan