Elders las ik deze reactie van een RBC-supporter:
Met of zonder Henk Vos, ze worden gewoon kampioen. Hij heeft geen reet gedaan bij de jeugdopleiding en voor volgend jaar ook nog niets gedaan voor het eerste elftal danwel de jeugdopleiding. Heeft nog nooit een jeugdwedstrijd bezocht. En voor dat geld dat ie ontvangt mag je toch wel wat meer verwachten. Die 15 die waren inderdaad opgestapt. Ik wist het al in augustus dat dit mis zou gaan. Toen lag de selectie en de coach al in de clinch over de te volgen strategie tijdens wedstrijden. Toen wilde ze hem al vervangen hebben. Hij heeft geen signalen ontvangen? Ze zijn in september na kritische noten over de trainingen meer gaan trainen, want ze konden maar 60 minuten voetballen en 30 minuten tegenhouden. Hij heeft zijn aanvoerder de band afgepakt. Dat ging vrij geruisloos, maar dan weet je dat er wat aan de hand is. Dat in het duel met SSV'65 door een speler vanuit het veld geroepen werd "dat ie z'n bek moest houden" lijkt me duidelijk genoeg dat ie het volledig kwijt is en dat dit stond te gebeuren.
Ik denk dat het bestuur zolang mogelijk wilde wachten, maar de situatie werd wat onhoudbaar nadat ie er zelf achter kwam dat hij geen enkele steun meer had vanuit zijn spelersgroep. Ik zie zijn uitspraken meer als dat ie z'n straatje schoon veegt. En dat mag hoor. Dan kan je hem een kampioenenmaker noemen, maar iedereen wordt met deze selectie kampioen in deze klasse. Voor het seizoen werd al gemeld: de tegenstander komt toch niet bij de goal. Dat is uiteindelijk wel gebleken. Alleen met hoekschoppen, afstandsschoten en vrije trappen hebben ze moeite. Daar komen ook verreweg de meeste tegengoals uit.
Wil niet zeggen dat ze zondag niet kunnen verliezen, sowieso de enige tegenstander waar ze van verloren hebben dit seizoen.