Die Adler

Satyr

Administrator
Forumleiding
San? gaat wel mee, Reus heeft morgen of overmorgen vast wel een blessure
 

Kielse Rat

Well-known member
Neuer is de beste; die moet je altijd opstellen!!!

Het gaat in deze discussie niet om de kwaliteiten van Neuer, maar wel dat Ter Stegen op basis van zijn prestaties het gewoon verdiend om dit WK te keepen als Neuer zo lang out is geweest.

De niet-selectie van San? is inderdaad opvallend. Al las ik daarover in Facebook-reacties (tot zover je die serieus moet nemen) dat zijn prestaties bij de Duitse nationale ploeg ver onder die van City zitten.
 

Kielse Rat

Well-known member
Wat speelde Duitsland een belabberde tweede helft tegen Saoedi-Arabi?. In het slot gaven ze nog bijna een 2-0 voorsprong uit handen. Het was niet overtuigend wat de Duitsers hebben laten zien in hun oefenwedstrijden.
 

erka

Well-known member
Duitsland is niet best. Ik vind ze niet hongerig, erg plichtmatig. Denk niet dat ze wereldkampioen worden.
 

SanMark.

Well-known member
Nou Frankrijk was gisteren ook niet best en speelden in een zeer laag tempo, en ook Spanje heeft 2 oefenwedstrijden niet kunnen overtuigen.
 

De Groene Scout

Well-known member
Vuile racisten!!!

?zil stopt per direct als international van Duitsland na 'racisme'

Mesut ?zil heeft officieel zijn afscheid aangekondigd als international van Duitsland. De houding van zijn land naar aanleiding van de foto die de middenvelder maakte vlak voor het WK met Turkse president Reccep Tayyip Erdogan staat de speler van Arsenal niet aan. Volgens hem heeft het vooral te maken met het vele racisme in Duitsland en dat is de reden dat hij per direct stopt.

Dat schrijft hij in een lange, harde verklaring op zijn Twitteraccount, waarop hij eerder nog aangaf geen spijt te hebben. 'De behandeling die ik heb gekregen van de DFB en vele anderen, zorgt ervoor dat ik niet langer het shirt van Duitsland wil dragen. Ik voel me ongewenst en denk dat wat ik heb bereikt als international sinds mijn debuut in 2009 door iedereen is vergeven. Mensen met racistische uitingen zouden niet moeten werken bij de voetbalbond', schrijft hij onder meer.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Grote jongen willen zijn in 'zijn' Turkije, maar de racismekaart spelen als er kritiek is. #wereldannonu
 

Batigoal

Well-known member
Het is een zootje bij onze Oosterburen! Crisis! Dat is de komende 4 eindronden nog niet opgelost!
 

Atreides

Well-known member
Ik weet niet waar ik treuriger van wordt, een lid van het Kaukasisch ras die de racisme kaart wil spelen of het feit dat een Turkse-Duitser zich daadwerkelijk gediscrimineerd voelt of het schrijnend gebrek aan introspectie bij meneer ?zil.

Weinig opbeurend allemaal.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Als je een anti-Turkse racist bent als je tegen Erdogan bent, dan ken ik wel een aantal Turken die anti-Turkse racisten zijn...
 

Batigoal

Well-known member
Mark Uth is voor het eerst geselecteerd voor Die Mannschaft. Dat doet hij toch keurig. Maar weinigen zullen gedacht hebben dat hij het nationale team zou halen toen hij zijn goals maakte voor Heerenveen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Mooi voor hem.

We hebben ongelooflijk veel goede spitsen gehad en de veelzijdige Uth was daar eentje van, maar het Duits elftal is nogal een stap.
 

gevegt

Well-known member
L?w zit in nauwe schoentjes en gaat voor vernieuwing om een punt te maken. Leuk voor Uth, maar gezien zijn prestaties dit seizoen nauwelijks te verklaren. Of het moet zijn dat dit toernooi er niet toe doet.
 
Bovenaan