Derde Divisie A 2025/2026

germania

Active member
Dankjewel, ja wat dat betreft kan het mij echt niet schelen wie erachter mij staat.

Vandaag ook een goede beoordeling terug gekregen van de rapporteur. Hij had zelden zulke gekken meegemaakt in het publiek, die ontzettend veel onzin en grof taalgebruik uitkraamden. Hij vond het ook heel knap hoe ik daar zo rustig onder bleef. De tweede gele kaart vond hij ook terecht.
Kan en mag een rapporteur een club hier op aanspreken?

noordooster

Well-known member
Kan en mag een rapporteur een club hier op aanspreken?
Dat lijkt me wel.
Maar in hoeverre het consequenties zal hebben voor de club weet ik niet.
Overigens zie je hetzelfde supporter-gedrag ook bij Hoogeveen zat-1 (3e klasser)
PR-man Gerjo Stegeman noemt vv Hoogeveen in zijn reportages regelmatig een "volksclub".
Als een soort geuzennaam.
Geen idee wat daar precies onder wordt verstaan. Hopelijk toch niet dat gedrag van die supporters .

SC Heerenveen

Well-known member
Dat lijkt me wel.
Maar in hoeverre het consequenties zal hebben voor de club weet ik niet.
Overigens zie je hetzelfde supporter-gedrag ook bij Hoogeveen zat-1 (3e klasser)
PR-man Gerjo Stegeman noemt vv Hoogeveen in zijn reportages regelmatig een "volksclub".
Als een soort geuzennaam.
Geen idee wat daar precies onder wordt verstaan. Hopelijk toch niet dat gedrag van die supporters .
De Hoogeveense clubs heb ook geen goede naam in scheidsrechters land, dat is helaas wel de realiteit.

SC Heerenveen

Well-known member
@SC Heerenveen zal het vast beter weten, maar als ik me niet vergis kunnen ze dat niet zelf doen, maar ze kunnen wel melding maken aan de KNVB.
Zo is het, @Kralinger 👍🏻 Ik heb contact met de KNVB hierover gehad. Over 2 weken vlag ik weer op zondag, ik zag al een thuiswedstrijd van Hoogeveen op het programma staan. Daar zit ik nu natuurlijk niet op te wachten.

Er zal vanuit de KNVB contact worden gezocht met de club om hierover in gesprek te gaan. Eventuele consequenties heb ik geen idee van. Maar op advies heb ik Hoogeveen in ieder geval voor een maand geblokkeerd. Daarna maar weer even kijken hoe het gevoel is. Zij vonden dit ook onacceptabel. Supporters die op zijn persoonlijke wijze de officials het leven zuur maken bezorgen ook een flinke deuk op het plezier.

Nu mag ik die zondag vrouwen vlaggen. Met AZ - Ajax heb ik het qua wedstrijd nog zeker getroffen. Wie weet ook in het stadion. Sowieso wel live verwacht ik, vanwege de aanvangstijd van 12:15 uur.

De Groene Scout

Well-known member
Na 35 minuten 5-1 achter tegen Eemdijk. Was uiteindelijk ook de eindstand. Ik denk dat we ons er bij neer moeten leggen. Met deze groep en staf gaat het niet goed komen. Gebrek aan kwaliteit.

Bovenaan