noordooster
Well-known member

Sfeerreportage kampioenschap ACV 1
ACV TV maakte een prachtige sfeerrapportage rondom de historische kampioenswedstrijd van ACV 1. Kijk en geniet!

Je zou toch naar bûtenpost ?Morgen naar De Harkema!
Ik fluit jeugd, haha. Denk niet dat die bij Blauw Geel zo hoog spelen dan dat ik fluit.Dan gewoon heel goed worden in fluiten, kun je alsnog bij Blauw Geel kaasplankjes komen eten(en anders doe je dat wel als supporter)
Ik ben vooral benieuwd of ik de combinatie fluiten en vlaggen kan blijven doen. Fluiten is alleen op zaterdag (jeugd), dus ik ben afhankelijk van het aanbod van zondag wedstrijden met vlaggen. Ik hoop wel dat daarin wat aanbod blijft komend seizoen.
De beelden van de 3-4 liegen er niet om. Dat krijgt normaal gesproken nog een staartje. De 3-4 werd bewust weggegeven. Verdediger rennen niet achter een aanvaller aan en de keeper duikt opvallend de verkeerde hoek in.Opvallend was de slotfase bij Barendrecht - GVVV, doordat Sparta Nijkerk niet verder kwam dan 1-1 ontstond er een kans voor GVVV om de 3e periode te winnen, dan zou niet Sparta Nijkerk maar Barendrecht de nacompetitie in gaan. Van 3-1 was het in 6 minuten ineens 3-4... Verdacht....![]()
Je zou toch naar bûtenpost ?
Kon je meteen vragen hoe ze het vinden om volgend jaar op zondag te moeten voetballen.
Haha, mooi gespeeld.
Je hebt wel Twitter gehaald !Ik was trouwens hier nog niet eerder geweest voor het vlaggen, hahaha. In de war met een andere club.![]()
Haha, waar dat dan? Kan zo niets vinden.Je hebt wel Twitter gehaald !