De weg naar het WK2026, deel 3: Malta & Finland

JMD

Well-known member
Afgelopen, 4-0.
Zelfde uitslag als afgelopen donderdag, maar het gevoel is toch anders. Eerste helft was echt overtuigend, jammer dat ze het in de 2e helft lieten lopen.

Polen moet dus zo meteen eigenlijk wel met 6/7-0 winnen in Litouwen om echt in te lopen. Kans lijkt me niet groot dat dat gaat gebeuren

JMD

Well-known member
Polen wint 'maar' met 2-0 in Litouwen, dus loopt NL zelfs nog uit vanavond. Doelsaldoverschil nu 13 doelpunten.

In november eerst Polen - Nederland en dan een paar dagen later Nederland - Litouwen en Malta - Polen.

Kwalificatie voor 99,9% zeker voor Oranje.

gevegt

Well-known member
Polen wint 'maar' met 2-0 in Litouwen, dus loopt NL zelfs nog uit vanavond. Doelsaldoverschil nu 13 doelpunten.

In november eerst Polen - Nederland en dan een paar dagen later Nederland - Litouwen en Malta - Polen.

Kwalificatie voor 99,9% zeker voor Oranje.
13 doelpunten verschil. Waar ken ik dat toch van?

Mario

Well-known member
Forumleiding
13 doelpunten verschil. Waar ken ik dat toch van?

Het verschil is dat ook Nederland nog een wedstrijd moet spelen na Polen, waar je ook nog je doelsaldo kan aanpassen. Dus mocht je onverhoopt van Polen verliezen heb je nog steeds alles in eigen hand.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Het verschil is dat ook Nederland nog een wedstrijd moet spelen na Polen, waar je ook nog je doelsaldo kan aanpassen. Dus mocht je onverhoopt van Polen verliezen heb je nog steeds alles in eigen hand.
Gelukkig speelt Nederland ook gelijktijdig met Polen, stel je nou eens voor dat Malta zo ruim zo verliezen dat Nederland er toch op doelsaldo uit gaat...

erka

Well-known member
Jullie maken je druk om niks. Als Nederland speelt zoals gisteren wint het gewoon van Polen. Ik heb daar wel vertrouwen in, Nederland is meestal op zijn best in de kwalificatie als het echt moet en Polen moet bovendien risico's nemen en dan komt er heel veel ruimte.

Bovenaan