Abubakari
Administrator
Het was twee keer Lammers. Er ontbreekt nog een speler die voor Ajax de 3-1 heeft gemaakt.
Dat zegt Satyr ook, Lammers 2x.
En die andere Ajax goal zegt Fregge al, eigen doelpunt.
Van Amersfoort volgens mij.
Go ahead Satyr.
Het was twee keer Lammers. Er ontbreekt nog een speler die voor Ajax de 3-1 heeft gemaakt.
Leest gevegt mee in dit topic?
Simon Terodde?Hennings van D?sseldorf maakte vandaag een hattrick tegen S04.
Welke speler was hem voor tegen Schalke?
Simon Terodde?
John Roox, Jay Driessen (?) en Frans Nijssen. En nog een paar.
Yes, allemaal goed. De oudste 2 zijn nog niet geraden, ik wacht nog even op gevegt.Die kale keeper is volgens mij Wim Jacobs.
Wie was voor Perr Schuurs de laatste Limburger in Ajax 1?
Danny Hoesen, vriend en grote voorbeeld van Janssen?
Ja en daarvoor zat Hans Erkens.
Beide verdedigden ze in de jaren 70 de kleuren van VVV. De ene was een linksbuiten, geboren te Emmen. Hij speelde naast VVV nog voor Go Ahead Eagles, Wageningen en Veendam. Hij is nu nog werkzaam bij VVV als co?rdinator voetbalzaken. De ander was een Blerickse centrale verdediger die zijn hele profcarri?re voor VVV uitkwam. Hij is nu nog bij VVV werkzaam als uitbater van het spelershome.Ja en daarvoor zat Hans Erkens.
Die twee oudere helden zijn nog steeds anoniem, helaas.
Daley Sinkgraven denk ik dan.
Beide verdedigden ze in de jaren 70 de kleuren van VVV. De ene was een linksbuiten, geboren te Emmen. Hij speelde naast VVV nog voor Go Ahead Eagles, Wageningen en Veendam. Hij is nu nog werkzaam bij VVV als co?rdinator voetbalzaken. De ander was een Blerickse centrale verdediger die zijn hele profcarri?re voor VVV uitkwam. Hij is nu nog bij VVV werkzaam als uitbater van het spelershome.