Nee, die is hockeycoach geweest maar heeft niet in Oranje gehockeyt.
Abubakari Well-known member 3 nov 2019 #2.061 Nee, die is hockeycoach geweest maar heeft niet in Oranje gehockeyt.
Abubakari Well-known member 3 nov 2019 #2.063 Zal wel te moeilijk zijn, het was oud FC Groningen speler Gerard Hijlkema. Doen we een andere vraag, AZ speelde 1x CL, bij welke clubs zaten ze in de poule en hoeveel punten pakten ze?
Zal wel te moeilijk zijn, het was oud FC Groningen speler Gerard Hijlkema. Doen we een andere vraag, AZ speelde 1x CL, bij welke clubs zaten ze in de poule en hoeveel punten pakten ze?
De Wolf Well-known member 3 nov 2019 #2.064 Arsenal en Luik en nog iets Grieks dus ik gok Olympiakos. Zal wel iets van drie punten zijn geworden.
Arsenal en Luik en nog iets Grieks dus ik gok Olympiakos. Zal wel iets van drie punten zijn geworden.
Abubakari Well-known member 3 nov 2019 #2.065 Clubs zijn goed, ze speelden 4x gelijk en verloren bij Olympiakos en Arsenal, 4 punten dus, maar daar doen we niet moeilijk over.
Clubs zijn goed, ze speelden 4x gelijk en verloren bij Olympiakos en Arsenal, 4 punten dus, maar daar doen we niet moeilijk over.
De Wolf Well-known member 3 nov 2019 #2.066 PSV is een keer uit de hoogste divisie gedegradeerd. Welk seizoen was dat?
Unregistere Well-known member 3 nov 2019 #2.068 Abubakari zei: Ga ik even op stc af, 2019/2020. Klik om te vergroten... Ik ben overigens wel erg benieuwd naar het juiste antwoord.
Abubakari zei: Ga ik even op stc af, 2019/2020. Klik om te vergroten... Ik ben overigens wel erg benieuwd naar het juiste antwoord.
De Wolf Well-known member 4 nov 2019 #2.075 Nooit van gehoord. Het is ook het bouwjaar van Pipo de Clown en de eerst TT
de waan Well-known member 4 nov 2019 #2.078 Hoe vaak is Feyenoord dan (op sportieve gronden) gedegradeerd?