De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
Volgens mij niet hoor. In de wedstrijd in Duitsland deed hij mee, maar toen scoorde Hummels. En in de return in Amsterdam was Robben er niet bij.

Maar Abu moet ons verlossen!
 

Unregistere

Well-known member
Makaay kachelde er in totaal zelfs vier in tegen Ajax. Toch zijn er drie spelers die meer Europese doelpunten hebben gemaakt tegen de Amsterdammers. Er is ??n voetballer die negen keer scoorde tegen Ajax in Europees verband, iemand die er zes maakte en iemand die er vijf maakte. Wie zijn die drie toppers?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Volgens mij niet hoor. In de wedstrijd in Duitsland deed hij mee, maar toen scoorde Hummels. En in de return in Amsterdam was Robben er niet bij.

Maar Abu moet ons verlossen!

Gelijk heb je. Stond mij iets van bij dat Robben met links in het dak van het doel scoorde, maar dat moet dan een ander duel in de CL zijn geweest vorig jaar. Liverpool?
 

Abubakari

Well-known member
Onana hield in zijn eerste 100 eredivisie wedstrijden 43x de nul. Daarmee is hij vijfde in een lijst met Gomes (58x), Sar (45x) en Isaksson (44x).

Ontbreekt er nog eentje in deze top 5, hij hield net als vd Sar 45x de nul in zijn eerste 100 wedstrijden en keepte niet voor een top 3 club. Wie is het?
 
Bovenaan