De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
Het gaat om rechtstreekse transfers, dus alleen de eerste vijf antwoorden die je noemde zijn goed. Nog twee te gaan dus.
 

Atreides

Well-known member
Kjell Scherpen zijn aanstaande vertrek naar Ajax zal waarschijnlijk deze week bekend worden gemaakt. Welke (ex-)spelers van Fc Emmen haalden later een topclub (niet perse Nederlandse, wel in de categorie van Celtic) of het nationale team (kleine teams van bijvoorbeeld de Caribische eilanden zijn uitgesloten, landen als Finland zijn wel inbegrepen) . Hieronder reken ik ook ex-jeugdspelers en spelers die voor de oprichting van de profclub Fc Emmen actief waren voor VV Emmen.

Ik kom inclusief Scherpen op 11 spelers.


Dat je de man van 17 miljoen vergeet :D

Zelfs vandaag de dag doet Suljemani dus nog pijn. :eek:mg:
 
Laatst bewerkt:

Atreides

Well-known member
Hopelijk wel, echt geen idee wat ze in Scherpen zien.

Het is nog steeds niet moeilijk om zijn talent te zien wat mij betreft. Schijnt het ook heel goed te doen bij Oranje onder de 19. Staat hier wel een aardig profiel.


Wat ik niet goed begrijp is hoeveel blunders deze knul maakt. In die zin zou ik als Ajax hem nog minimaal 1 jaar bij Emmen laten om op het hoogste niveau ervaring op te doen.


Denk ook dat we niet moeten vergeten is dat dat Kjell 2-3 jaar jonger is dan het rijtje Onana/Stekelenburg/Vermeer/Cillissen/Zoet voordat hij op het hoogste niveau keepte. En dat Onana zelfs bij Jong Ajax veel blunders maakte.
 
Bovenaan