Dat klopt ook, maar zoek iets wat alleen deze twee clubs hebben gedaan.Verliezen beide een keer van FC Groningen
Die was ik idd echt vergeten... Zelfs nu je dat zegt kan ik me daar alsnog niks van herinneren...Sparta niet te vergeten.
Maar dat is logisch... De mooiste clubs van elk land deden als eerste aan de CL mee... PSV dus ook (en PSV is dus ook 1 van de 8 sterren in het CL-logo... )Werder Bremen was de eerste
Maar dat is logisch... De mooiste clubs van elk land deden als eerste aan de CL mee... PSV dus ook (en PSV is dus ook 1 van de 8 sterren in het CL-logo... )
Abu mag wat mij betreft.
Jep... Bij de 1e ronde loting zaten bij de laatste 4 balletjes Leeds, Stuttgart en Olympique Marseille...In het jaar dat PSV deelnam werd de Duitse kampioen Stuttgart al in de 1e ronde uitgeschakeld door de Engelse kampioen Leeds United. Toen werkte plaatsing en potten nog niet helemaal zoals het zou moeten....
Ik weet dat nog omdat Stuttgart de eerste wedstrijd met 3-0 had gewonnen en Leeds de 2e met 4-1. Daardoor zou Stuttgart door zijn. Maar die hadden een opstellingsfout gemaakt en daarmee werd het 3-0 voor Leeds. En dus was er een playoff nodig, gewonnen door Leeds.