Maar Drent maakte een deel van zijn 50 goals in de vorige eeuw, dus dan is Michael de Leeuw de topscorer van deze eeuw. En niet alleen omdat het rijmt.Martin Drent is nog altijd de topscorer van FC Groningen deze eeuw. De lange, blonde spits maakte vijftig doelpunten in totaal. Dat is net iets meer dan Michael de Leeuw en Erik Nevland. Zij maakten respectievelijk 46 en 43 doelpunten. Nevland is wel de op ??n na beste speler met het hoogste gemiddelde.
De Noorse aanvaller had in dienst van FC Groningen 2,2 duels nodig om tot scoren te komen. Alleen Marcus Berg deed het beter. De Zweedse spits maakte in 56 wedstrijden liefst 32 doelpunten, een doelpuntengemiddelde van 1,8. Achter Berg en Nevland volgen De Leeuw en Tim Matavž met 2,4 en 2,5 doelpunten per duel.
O ja...Het antwoord wat mijn bron gaf klopt volgens mij niet, dus dan heeft zwammy het goed.
Maar Drent maakte een deel van zijn 50 goals in de vorige eeuw, dus dan is Michael de Leeuw de topscorer van deze eeuw. En niet alleen omdat het rijmt.
Aha, te lastig, kies maar wie de vraag stelt, waren er 23
JMD, jij een nieuwe vraag?
Wist dat Ajax - PSV het laatste duel voor de winterstop was vorig seizoen, dus was de doelpuntenmaker niet zo moeilijk meer.Haha, ik wist dat jij het wist, mag je dus alsnog een vraag stellen.
Om precies te zijn, de 1-1 bij Ajax-PSV.