Helemaal goed!Van Basten in zijn legendarische wedstrijd tegen IFK Göteborg.
Real Madrid in 2019.Het is alweer even geleden dat Ajax met 4 goals een uitwedstrijd in Europa won. Wanneer en tegen wie was de vorige keer dat Ajax met 4 goals of meer een uitwedstrijd won?
Real Madrid in 2019.
Dan ga ik voor AA Gent uit, in de barre jaren rond de eeuwwisseling, 0-6.
Debuut voor Van der Vaart meen ik?Dan ga ik voor AA Gent uit, in de barre jaren rond de eeuwwisseling, 0-6.
Ferencvaros in 1995.Is ook een keer eerder in de CL historie gebeurd dat een club met 5-1 verloor van Ajax. Toevallig ook nog eens een uitwedstrijd. Welke club was toen de ongelukkige?
Die debuteerde onder Westerhof uit bij den Bosch dacht ik.Debuut voor Van der Vaart meen ik?
Hmm, eerste (Europese) goal dan waarschijnlijk. De wedstrijd tegen Gent staat me in ieder geval bij als het eerste moment dat VDV me opviel.Die debuteerde onder Westerhof uit bij den Bosch dacht ik.
Ferencvaros in 1995.
Nummer twee is SC Heerenveen maar welke club staat op plek 3 met 13 Zweedse spelers?FC Groningen is na zaterdag de club die de meeste Zweedse spelers heeft laten voetballen in het eerste elftal. In de uitwedstrijd tegen Willem II maakte Yahya Kalley zijn debuut. De 20-jarige linkerverdediger is daarmee de zeventiende Zweed die voor Groningen uitkomt.
p.s.v?Nummer twee is SC Heerenveen maar welke club staat op plek 3 met 13 Zweedse spelers?