gevegt
Well-known member
Ook deze zijn correct.Maar heeft wel ooit in de eredivisie gespeeld.
Hofkens en Reekers.
Nog 1 te gaan.
Ook deze zijn correct.Maar heeft wel ooit in de eredivisie gespeeld.
Hofkens en Reekers.
Hoewel het natuurlijk 'Die Ente' is, keur ik het antwoord van Maasveld wel goed.Dan zou ook Willy Lippens in aanmerking moeten komen, tenzij hij met 'Ente' door Maasveld al genomineerd is.
De vader van Jordi Cruijff, een rasintrigant en judas van het zuiverste water, is de aanjager geweest van meerdere uitsluitingen, klapwiekend van de ronkende rancune.Het kan trouwens nooit te vaak vermeldt worden dat hij schandalig is behandelt door de Ajax- en Feyenoordspelers die hem uit angst voor hun plekje als een Nazi betittelden.
Daar zou eens een topic voor moeten komen. Hoe de machtsspelletjes bij het nationaal elftal gespeeld werden / worden.De vader van Jordi Cruijff, een rasintrigant en judas van het zuiverste water, is de aanjager geweest van meerdere uitsluitingen, klapwiekend van de ronkende rancune.
Daar zou eens een topic voor moeten komen. Hoe de machtsspelletjes bij het nationaal elftal gespeeld werden / worden.
Afijn, nog 1 te gaan en dat is meteen de winnaar!
Dat heeft ons de wereldtitel gekost.Hoewel het natuurlijk 'Die Ente' is, keur ik het antwoord van Maasveld wel goed.
Het kan trouwens nooit te vaak vermeldt worden dat hij schandalig is behandelt door de Ajax- en Feyenoordspelers die hem uit angst voor hun plekje als een Nazi betittelden.
Rinus Israël en Willem van Hanegem zijn de hoofdschuldigen.Hoewel het natuurlijk 'Die Ente' is, keur ik het antwoord van Maasveld wel goed.
Het kan trouwens nooit te vaak vermeldt worden dat hij schandalig is behandelt door de Ajax- en Feyenoordspelers die hem uit angst voor hun plekje als een Nazi betittelden.
Je zou er een boek over kunnen schrijven.Dat heeft ons de wereldtitel gekost.
Nuh, geen zin in.Je zou er een boek over kunnen schrijven.
Ah, iemand die de geschiedenis kent.Rinus Israël en Willem van Hanegem zijn de hoofdschuldigen.
Je zou er een boek over kunnen schrijven.
Dankjewel en graag gedaan.Je bent er in het dankwoord genoemd en ik koester dat. Tijdens mijn desk research stuitte ik op het beklemmende 'Klem' van Ruud Doevendans'.
Batigoal.Dankjewel en graag gedaan.
Het blijft opmerkelijk hoe vijanden vrienden worden als het om hun eigen plekje gaat.
Wie gaat de laatste speler noemen?
Uit zijn hoofd, op zeker.Batigoal.
Het gaat over die wedstrijd uit 1986.Hugo Hovenkamp en Kees Kist.
Of zo.