De Voetbalquiz

Unregistere

Well-known member
THV_4063.jpg


Wie is deze ex-prof op de voorgrond, tegenwoordig actief als trainer?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Lekker anderhalve meter daar ook. Publiek staat absoluut dichtbij elkaar.

Waarom in het profvoetbal al die wissels met mondkapjes en uit elkaar en hier mag iedereen gewoon knie aan knie te zitten?
 

Unregistere

Well-known member
Staan gewoon op de stippen, op anderhalve meter. Foto vertekent enigszins denk ik.

Het antwoord op je quizvraag weet ik niet. ;)
 

de waan

Well-known member
Foto's vertekenen vaak nogal in de diepte. Bleek ook al bijna allemaal van die "Het was veeeeel te druk in de stad-foto's" de afgelopen maanden.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Foto's vertekenen vaak nogal in de diepte. Bleek ook al bijna allemaal van die "Het was veeeeel te druk in de stad-foto's" de afgelopen maanden.

Je kunt wel meten hoeveel meter er tussen beide dug outs zit en dan het aantal mensen tellen. Het lijkt in ieder geval erg dicht op elkaar. Zeker die oudjes.
 

de waan

Well-known member
Zeker een meter of dertig. Ik tel 15 mensen, misschien gaan er nog een paar schuil achter de ranke verschijning van Boukhari. Keurig op afstand dus.

Screenshot_20200810-204727_Maps.jpg
 

Unregistere

Well-known member
En de politie zag niks door de vingers, dus het leek mij sterk. Al steek ik mijn hand niet in het vuur voor dat groepje oudere supporters, want die zochten elkaar ook in de kantine erg dichtbij op. Anders verstaan ze elkaar niet, zeiden ze.
 

De Wolf

Well-known member
Een nieuwe quizvraag dan maar:

Gisteren kreeg Barca hun grootste Europese nederlaag te verwerken. Nationaal staat het record op 12-1. Welke club was hier voor verantwoordelijk?
 

erka

Well-known member
Athletic Bilbao in de jaren 30 ergens, toen die alles wonnen en Barca en Real slechts de schoenveters van de Basken mochten strikken.
 
Bovenaan