De Voetbalquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwammy

Well-known member
N.A.C. - P.S.V. 3-0
Competitie
De eerste keer dat ................. op de Nederlandse velden te zien was. Het 17 jarige talent laat zien dat het een ongelooflijk talent is, maar kan de wedstrijd niet kantelen. .................... laat zijn team lekker aanvallend voetbal en omdat Dick Advocaat zijn team ook laat aanvallen wordt deze wedstrijd er eentje om in te lijsten. Bloedstollende momenten voor beide goals en uiteindelijk een verdiende winnaar. NAC speelt fris en soepel, krijgt veel kansen en benut die kansen ook. .............. knalt de bal schitterend achter Waterreus, Peter Remie benut een penalty (70ste minuut) en Graham Arnold maakt de derde van NAC vlak voor tjid. NAC is voor rust fanatieker en het loopvermogen van Scheepers en Brusselers maakt het dat NAC gewoon de betere ploeg is. Graham Arnold sleurt voorin en maakt met zijn kamikazeacties de verdediging van PSV helemaal gek. Maar er zijn meer NAC-spelers die goed spelen. Dick van Burik bijvoorbeeld laat zien dat hij een uitstekende verdediger is en is Ren? Eijkelkamp steeds te slim en te snel af, ................... is constant gevaarlijk aan de linkerkant. Maarten Atmodikoro speelt Boudewijn Zenden compleet uit de wedstrijd en Jantje Gaasbeek haalt een dikke voldoende door Luc Nilis uit de wedstrijd te spelen.
.................. laat zich van zijn beste kant zien. 'Kut-Marokkaan, rot op naar je eigen land', schreeuwt hij naar .................... De NAC`er had even daarvoor een duwtje gegeven aan .............. . Maar ook ................... is bezig tegen ............ 'Ouwe lul, dit tempo is veel te hoog voor je'. De belediging van ............. moet door Dick Jol gehoord zijn, hij staat op slechts enkele meters afstand. Hij ontkent dat hij iets hoorde. . NAC wint verdiend met zeer aantrekkelijk voetbal.

Goed, 4 mensen zoek ik.

2 spelers PSV, 1 van NAC en de Bredase trainer.
 

Lord Flash

New member
In ieder geval Jan Wouters, en die kutmarokkaan was volgens mij Abdellaoui. En de trainer was dacht ik Rijsbergen. Gokje voor de laatste PSV'er: Cocu?
 

zwammy

Well-known member
Chapeau, 3 vd 4 goed. Alleen het gokje klopt niet. Het is een iets grotere speler dan Cocu.
 

Lord Flash

New member
Dat van Wouters en Abdellaoui is toen wel vrij breed uitgemeten, dat stond me nog goed voor de geest. Sowieso is dat ook wel de voetbalperiode waarvan het meeste is blijven hangen bij mij.

Anyway, nieuwe vraag maar meteen:

Van welke eredivisiespeler voetbalt zowel een broer als een zwager ook in de eredivisie? (graag ook even de namen van de broer en zwager waar het om gaat)
 

Lord Flash

New member
Als iemand me kan overtuigen dat ??n van de twee ook een zwager in de eredivisie heeft zal ik het zeker goed rekenen, maar het zijn niet de twee broers die ik in gedachten had.
 

Maasveld

Well-known member
Deze Nederlander werd, ondanks dat hij nooit in het Nederlandse profvoetbal actief was, kampioen van Duitsland. Wie zoek ik?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan