Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik was daar bij. In het Sparta vak. Een van de meest bizarre wedstrijden die ik ooit mee heb gemaakt. Ik kan me die laatste paar minuten dus nog goed herinneren. Nieveld gaf de assist.
Yup, 'He's got a pineapple on his head' op de melodie van 'We've got the whole world in our hands'. Lee raakte hierdoor z? van slag dat ie daarna geen knikker van betekenis meer raakte.
Als ik goed heb geteld op voetbalarchieven.nl:
Ajax: 101
Feyenoord: 96
PSV: 93
Volgende vraag: een jaar na de verloren WK-finale speelde het Nederlands elftal opnieuw tegen Argentini?, in Bern t.g.v. 75-jarig jubileum FIFA. Na 90 minuten stond het 0-0 en volgde 'n strafschoppenserie die Nederland verloor. Drie spelers van Oranje misten. Een daarvan was Ren? v.d. Kerkhof, wat is de naam van die andere twee?
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.