De Voetbalquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Abubakari

Well-known member
Ik las dat Limburgers vrij traag van begrip zijn, dus ik zeg wel even wat iedereen al wist, HSV is het ook niet.
Nog 15 clubs te raden.
 

De Wolf

Well-known member
Dat strafschoppendrama is niets vergeleken met wat wij tegen de Italianen in 2000 deden.

Wie waren de missers en wie redde nog een beetje de eer.
 

Unregistere

Well-known member
Oh, je wilt ook nog de missers van Frank de Boer en Kluivert in de reguliere speeltijd hebben, vermoed ik dan?
 

Unregistere

Well-known member
vpvhqp.jpg


Een van de laatste tripjes van RBC Roosendaal als BVO. Noem minstens 7 van de 12 (ex-)profvoetballers op de foto en win deze vraag!
 

Shayman

New member
Ik zou rechtsonder Nick (van Simon) zeggen maar volgens mij heeft die nooit bij RBC gespeeld. Voor mij echt geen enkele bekende kop erbij.
 

Unregistere

Well-known member
Dat zijn er al 2 inderdaad. Dan zijn er nog twee die momenteel JL spelen en ??n die dit seizoen zelfs de aanvoerdersband heeft gedragen bij een club in de eredivisie. En nog ??n die prof is in zijn vaderland Belgi?. De rest speelt nu bij de amateurs.
 

T.T.

New member
Ik meen Ralf Seuntjes (achterste rij, 2e van rechts), Cuco Martina (links naast Chery) en Kees Kwakman (rechts naast Polak) te herkennen. Een wilde gok: Jeffrey Vlug in het roze shirt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan