De Voetbalquiz

Status
Niet open voor verdere reacties.

Unregistere

Well-known member
Welke voormalig speler van Argon is dit weekend in het huwelijksbootje getreden met hockeybabe Ellen Hoog?

Eens zien wie het zondagvoetbal goed kent of wie de bladen leest bij de kapper. :p
 

stc

Well-known member
Wie won gisteren met Westlandia voor de vierde keer in zijn carierre de Haaglanden cup (voorheen Haagsche courant cup)?
(noem ook de tegenstander en doelpuntenmaker(s) aan de kant van de tegenstander)

De amateurkenners weten dit uiteraard meteen.
 

Abubakari

Well-known member
Wie won gisteren met Westlandia voor de vierde keer in zijn carierre de Haaglanden cup (voorheen Haagsche courant cup)?
(noem ook de tegenstander en doelpuntenmaker(s) aan de kant van de tegenstander)

De amateurkenners weten dit uiteraard meteen.

Als Unregistere het al niet weet...

Zullen we de vragen over amateurs maar niet meer doen? Ik bedoel, ik ga ook niet vragen wie topscorer aller tijden is bij Mamio of Forward.
 

Unregistere

Well-known member
Als het de trainer is, dan moet het Edwin Gr?nholz zijn. Maar de rest van de vraag zou ik zonder opzoeken niet weten.
 

erka

Well-known member
Europacupvraagje dan maar doen?

Olympique Lyon, Spartak Moskou en CSKA Sofia haalden 3x de halve finales in de diverse Europacuptoernooien, maar verloren telkens de halve finale.

Maar welke club werd liefst 4x uitgeschakeld in de halve finale en bereikte nooit de finale?
 

erka

Well-known member
Nope, Werder heeft zelfs een Europacup 2 (1992) in de prijzenkast en nog 1x een Uefacupfinale (2009).

Ik zoek een relatief kleine club.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan