Hij leek op Salvatore Schilacci?
Unregistere Well-known member 23 feb 2017 #2.582 Ik laat hem even voor anderen, maar wil nog wel bevestigen dat Marcel van Helmond inderdaad juist is. Speciaal voor Orchard natuurlijk, die vraag!
Ik laat hem even voor anderen, maar wil nog wel bevestigen dat Marcel van Helmond inderdaad juist is. Speciaal voor Orchard natuurlijk, die vraag!
zwammy Well-known member 23 feb 2017 #2.583 Hij is inderdaad vernoemd naar Schilacci, maar dat is niet wat ik zoek.
Unregistere Well-known member 24 feb 2017 #2.584 Ik dacht dat eigenlijk ook, vanwege zijn reputatie als goaltjesdief.
zwammy Well-known member 25 feb 2017 #2.585 Mwah vooruit dan. Hij werd vernoemd naar Schilacci maar pas nadat hij topscoorder en speler van het jaar werd in '91. Voor Satyr dan toch maar.
Mwah vooruit dan. Hij werd vernoemd naar Schilacci maar pas nadat hij topscoorder en speler van het jaar werd in '91. Voor Satyr dan toch maar.
Unregistere Well-known member 25 feb 2017 #2.586 Vind ik terecht, Satyr was eerder. Benieuwd waar hij mee komt qua vraag.
G Gast Guest 26 feb 2017 #2.587 Unregistere zei: Ik laat hem even voor anderen, maar wil nog wel bevestigen dat Marcel van Helmond inderdaad juist is. Speciaal voor Orchard natuurlijk, die vraag! Klik om te vergroten... idd, onze hoofdtrainer
Unregistere zei: Ik laat hem even voor anderen, maar wil nog wel bevestigen dat Marcel van Helmond inderdaad juist is. Speciaal voor Orchard natuurlijk, die vraag! Klik om te vergroten... idd, onze hoofdtrainer
Unregistere Well-known member 26 feb 2017 #2.589 Welke twee spelers ontbreken in deze opstelling waarin een team in de jaren negentig een Europese finale speelde: Stojanovic; Kiekens, Broeckaert, Taeymans, Smidts; Jakovljevic (51. Van Veirdeghem), Van Rethy, , Segers (82. Moukrim); Severeyns,
Welke twee spelers ontbreken in deze opstelling waarin een team in de jaren negentig een Europese finale speelde: Stojanovic; Kiekens, Broeckaert, Taeymans, Smidts; Jakovljevic (51. Van Veirdeghem), Van Rethy, , Segers (82. Moukrim); Severeyns,
de waan Well-known member 27 feb 2017 #2.591 Ik had hem opgezocht, maar het is wel een heel pittige hoor.
Unregistere Well-known member 27 feb 2017 #2.592 Ja, misschien wel. Al waren het toen wel de sterspelers van de laatste Belgische Europacupfinalist tot nu toe.
Ja, misschien wel. Al waren het toen wel de sterspelers van de laatste Belgische Europacupfinalist tot nu toe.
Unregistere Well-known member 28 feb 2017 #2.597 Nee, die ook niet. Een andere Belg, al zou je dat niet zeggen als je zijn naam hoort.
Janssen Well-known member 28 feb 2017 #2.600 Ik heb geen idee trouwens maar kan wel de hele basis elf van de tegenstander opdreunen.