De Treffers, Groesbeek

germania

Member
Vanmiddag het trieste bericht dat Joop van de Ing oud speler van De Treffers en Germania en momenteel trainer van Rood-Wit in Groesbeek tijdens het mountainbiken aan een hartstilstand is overleden
 

germania

Member
Van de Rood-Wit site [h=1]Jopie is niet meer[/h]
joop.jpg
2 mei 2020
Vandaag, 2 mei 2020, kregen we het trieste bericht dat onze trainer, Joop van den Ing, is overleden. Hij was samen met zijn partner, Djordi in het bos met de mountainbike actief toen zijn hart stopte. Reanimatie mocht helaas niet meer baten. Wij verliezen in hem een zeer actief en betrokken voetbalman. Zijn inbreng was er altijd en de selectie was ook erg betrokken bij hem. Hij was geliefd bij de spelers en zij gingen ook voor hem door het vuur. We waren zoals Joop altijd wilde op weg naar een hoge rangschikking in de competitie. De periodetitel was al binnen. Het vervolg mag hij dus niet meer meemaken. Joop was bezig met zijn vierde seizoen en zou ook komend seizoen weer voor de groep komen te staan. Wij wensen Djordi, kinderen en familie veel sterkte met de verwerking van dit vreselijke verlies wat hen nu is overkomen. Als Rood Wit zullen wij Joop, zoveel als in deze periode mogelijk is, een passend afscheid geven.
 

Sjorro

Member
Niet te geloven, wat een triest nieuws!
Joop was echt een gangmaker, een bijtertje en altijd zo fit als een hoentje!
Hij mocht maar 53 jaar worden......
 

Sjorro

Member
Trainer Jan de Jonge heeft zijn contract verlengd met 1 jaar. (y)

Dit straalt vertrouwen en rust uit, hopelijk gaan we dit terugzien in de toekomstige resultaten!
 

Sjorro

Member
Ik pak maar even een citaat uit de Gelderlander erbij:

De Jonge neemt bagage uit het profvoetbal mee naar Sportpark Zuid. Zo had hij de leiding bij Heerenveen en De Graafschap en werkte hij als assistent van Foppe de Haan en Gertjan Verbeek. ,,Met de aanstelling van Jan wilden we een professionaliseringsslag maken. De eerste stappen zijn gezet, maar door corona hebben we niet door kunnen pakken. We willen samen het traject afmaken.”
Langeveld doelt onder meer op de start van het Onder 21-team. ,,Jan kan ons ook verder helpen in het facilitaire en medische deel. Hij weet hoe je een jeugdopleiding bouwt. Hij kan én wil een grote stempel drukken op onze plannen. Daarbij kijken we ook kritisch naar onszelf. Want het eerste elftal is nog steeds de core business en we zijn er dit seizoen niet in geslaagd de selectie naar ieders tevredenheid in te richten.”

Nu moeten we het alleen nog terug gaan zien op het veld, bij het eerste elftal. Maar dat valt niet mee in deze tijd.......
Ook belangrijk is, wat zal er gebeuren als de competitie (in welke vorm dan ook) weer gaat beginnen. Zijn er mogelijkheden voor versterkingen bijv.?
 

Sjorro

Member

De Treffers haalt met Echteld trainer die vorig jaar nog assistent was bij PEC en FC Emmen​

GROESBEEK - Leeroy Echteld wordt de nieuwe hoofdtrainer van De Treffers. De 53-jarige oud-profvoetballer tekent voor één jaar bij de Groesbeekse tweededivisionist. Hij staat zondag al op het veld bij de eerste training van het seizoen.
 

germania

Member

Torino Hunte tekent voor anderhalf seizoen op Zuid​

17-01-2023


De Treffers heeft zich met onmiddellijke ingang versterkt met Torino Hunte. De vleugelaanvaller was transfervrij nadat hij in december 2022 zijn contract in Roemenië bij Poli Iasi liet ontbinden en tekent voor anderhalf jaar op Zuid. Torino sluit per direct aan bij onze selectie maar heeft nog even tijd nodig voor hij even helemaal wedstrijdfit is. Torino is opgegroeid in Goirle en begon zijn carrière bij sc Olympus in Tilburg. De inmiddels 32-jarige aanvaller brak pas op latere leeftijd door in het profvoetbal nadat hij eerst zeven seizoenen in het amateurvoetbal speelde voor achtereenvolgens TSV Longa, OSS’20 en vv UNA.
Van medio 2013 tot en met medio 2022 was Torino in het Nederlandse betaalde voetbal actief. In de shirts van FC Eindhoven, VVV Venlo, Almere City, andermaal VVV Venlo en FC Den Bosch speelde Torino 238 wedstrijden. In deze wedstrijden scoorde hij 25 keer en gaf hij 27 keer een assist. Na een avontuur van een half jaar in Roemenië is Torino terug in Nederland en hij kijkt uit naar zijn tijd bij De Treffers: “Ik heb al eerder contact gehad met De Treffers, maar toen vond ik het nog te vroeg om het profvoetbal vaarwel te zeggen. Het contact is echter gebleven en ik kreeg een erg goed gevoel bij de club na mijn gesprekken met de technische commissie en trainer Leeroy Echteld.”
Torino speelde namens UNA in het seizoen 2012/2013 in de hoofdklasse en is benieuwd naar de Tweede Divisie. “Het niveau van de Tweede Divisie is denk ik erg hoog. De resultaten in de KNVB beker laten ook zien dat het verschil met het profvoetbal niet meer zo groot is als in mijn eerste periode bij de amateurs.” Van de huidige selectie kent Torino onder andere aanvoerder Ricardo Ippel, Oussama Bouyaghlafen en Jordy Thomassen al. “Ik heb samen met Ricardo gespeeld in de jeugd van Willem II en daarnaast ken ik Oussama en Jordy van mijn tijd in de Keuken Kampioen Divisie. Hierdoor weet ik ook dat er een goed team bij De Treffers staat.” Torino richt zich op de positie van linksbuiten en schetst zijn verwachtingen. “Ik verwacht met name met mijn snelheid en creativiteit belangrijk te worden. Verder heb ik in de loop van de jaren natuurlijk veel ervaring opgebouwd en heb ik flair. Als ik aan de bal kom, dan moet het publiek het gevoel krijgen dat er wat gaat gebeuren. Ik kijk er naar uit om dat snel te laten zien op het veld!”
We heten Torino van harte welkom en wensen hem veel succes en plezier bij onze club!
D7EE7CE7-4496-40D2-A96A-87481F6ED354-1024x896.jpeg
 
Bovenaan