Of gewoon Farioli, de geruchten van twitteraar Sam C. (want dat is de bron van het Brighton verhaal) zeggen mij niet zo veel.Nou, dus toch Frank de Boer.
Elke trainer is tijdelijk, lijkt mij primaDe (tijdelijke) trainer van Ajax: Farioli?
6 eigen jeugd spelers in de basis en 2 invallers die vanaf hun 16e in de Ajax-opleiding zaten. Dat blijft altijd mooi.Voorlopig ben ik echt erg blij met Farioli en het noodgedwongen weer teruggrijpen op jeugdspelers met Baas, Fitz-Jim. Rensch en Taylor die er weer meer inkomen.
Kroes was toch juist goed bezig? Of heb ik dat mis?Maar helaas zitten we voorlopig nog aan Kroes vast. Met hem aan het roer zal het nog wel een paar jaar duren voordat we terug zijn. Hij kan alleen maar oude spelers halen.
Gebruik de zoekfunctie op dit forum maar om op 'Kroes' te zoeken en je ziet genoeg berichten van mij van afgelopen jaar waarin ik uitleg waarom het helemaal niets is als TD.Kroes was toch juist goed bezig? Of heb ik dat mis?
Dat denk ik wel, hij heeft er echt het maximale uitgehaald.Ziet hij het huidige Ajax als uitgeknepen citroen?