De (tijdelijke) trainer van Ajax: John van 't Schip

Abubakari

Well-known member
In de vorige post gedaan.



Op een gegeven moment was je helemaal klaar met "het toontje" en bezwoor je dat je niet meer zou reageren op mij. Je was nu "verstandig" en je zou het niet meer doen.

Wat gek dat het je nu ineens een grote glimlach bezorgt en dat het je verder niks doet ;)

Er is het toontje wat je in discussies bezigt en er is het toontje waarmee je je zaligmakende visie op Ajax geeft. Met het eerste was ik klaar, om het tweede moet ik lachen.

Anders nog iets wat ik je uit moet leggen? de werking van de negeerlijst misschien?

Maar inhoudelijk graag. Je vindt ten Hag dus totaal ongeschikt?
 

Abubakari

Well-known member
Het wil niet echt lukken met die kerstgedachte hiero h??
blunt-rotation.jpg

Peace brother.
 

ElSimao

Active member
Er is het toontje wat je in discussies bezigt en er is het toontje waarmee je je zaligmakende visie op Ajax geeft. Met het eerste was ik klaar, om het tweede moet ik lachen.

Op een gegeven moment deed je nog je best om mij ervan te overtuigen dat je het toch echt hetzelfde zag als ik.

Anders nog iets wat ik je uit moet leggen? de werking van de negeerlijst misschien?

Jij hebt hem enkele weken gebruikt, dus ja, vertel er eens wat over.

Maar inhoudelijk graag. Je vindt ten Hag dus totaal ongeschikt?

Zeker, ik hou niet van "realistische" trainers. Ik ben pro-trainers die een aanvallende visie hebben en die consistent toepassen. Zoals Bosz zeg maar.
 

Batigoal

Well-known member
Het wil ook nog niet echt lukken met de nieuwe trainer. Vi.nl staat er al vol mee, maar bij FC Utrecht weten ze inmiddels nog steeds niet officieel van Amsterdamse interesse.

Je hebt met de Romero-transfer als recent voorbeeld niet geleerd dat je wat geduld moet hebben in de voetballerij? Ik mag toch aannemen dat FC Utrecht zijn succestrainer niet zonder slag of stoot laat gaan.
 

Unregistere

Well-known member
Misschien is het allemaal ook wel een enorm rookgordijn en staat er straks heel iemand anders met een glas champagne in de hand naast Overmars. Of niet.
 

Abubakari

Well-known member
Op een gegeven moment deed je nog je best om mij ervan te overtuigen dat je het toch echt hetzelfde zag als ik.
Zoals ik al zei, je zegt ook wel eens iets waar ik het wel mee eens ben. Maar het meeste is ongenuanceerd geschreeuw in de trant van .... is een prutser.
En dan is ..... een paar weken later opeens weer geen prutser. Dat zie ik dus totaal anders zoals ik het vaker niet dan wel met je eens ben.
Jij hebt hem enkele weken gebruikt, dus ja, vertel er eens wat over.
Ik neem aan dat ik een zelfverklaard (iemand anders zal dat bij jou ook vast niet doen) allesweter niks uit hoef te leggen.
Maar voor de goede zaak (en met de kerstgedachte in het achterhoofd):
-Instellingen
-scroll naar beneden
-Linkerkant>>mijn acoount>>wijzig negeerlijst>>klik
-Voeg een Lid aan Jouw Lijst Toe...
-Abubakari bij 'gebruikersnaam' invullen
-druk op ok? en klaar is Els.

Zeker, ik hou niet van "realistische" trainers. Ik ben pro-trainers die een aanvallende visie hebben en die consistent toepassen. Zoals Bosz zeg maar.
Maar voor hetzelfde geld ziet ten Hag het als realisme om bij Ajax op dezelfde weg verder te gaan als Bosz, heb jij hem bij voorbaat alweer bij het oud vuil gezet. Moet je je mening straks w??r herzien.
 

Ska P 187

Well-known member
Hou toch op met dat gezeur over negeerlijst ed, kom op zeg. Da's toch wel het meest trieste wat ik op een forum zie, dat die optie er is maakt mij al verdrietig. (nee niet echt natuurlijk, maar toch)
En dat gehak opelkaar is 1, maar dat dan ook nog van het ene topic het andere in nemen doet mij echt denken...
Stelletje bitches, echt he, zaken/onderwerpen gewoon niet kunnen scheiden maar gewoon overal hetzelfde fokking riedeltje.

Wolfie ik mis je!!! (nee niet echt natuurlijk, maar toch)
 

ElSimao

Active member
Zoals ik al zei, je zegt ook wel eens iets waar ik het wel mee eens ben. Maar het meeste is ongenuanceerd geschreeuw in de trant van .... is een prutser.
En dan is ..... een paar weken later opeens weer geen prutser. Dat zie ik dus totaal anders zoals ik het vaker niet dan wel met je eens ben.

Ik neem aan dat ik een zelfverklaard (iemand anders zal dat bij jou ook vast niet doen) allesweter niks uit hoef te leggen.
Maar voor de goede zaak (en met de kerstgedachte in het achterhoofd):
-Instellingen
-scroll naar beneden
-Linkerkant>>mijn acoount>>wijzig negeerlijst>>klik
-Voeg een Lid aan Jouw Lijst Toe...
-Abubakari bij 'gebruikersnaam' invullen
-druk op ok? en klaar is Els.


Maar voor hetzelfde geld ziet ten Hag het als realisme om bij Ajax op dezelfde weg verder te gaan als Bosz, heb jij hem bij voorbaat alweer bij het oud vuil gezet. Moet je je mening straks w??r herzien.

Ok, ik heb deze "discussie" eigenlijk wel weer gezien. Laat mij de wijste zijn en het gebitch stoppen.

Hopelijk komt ten Hag niet.
 

Maasveld

Well-known member
Het beeld dat ik bij Ten Hag heb is dat van een moderne trainer die zich aanpast aan het materiaal en de omstandigheid waarbij dominant voetbal de boventoon voert, maar een systeem niet heilig is. Dat wordt wel een spannende bij Ajax, want bij FC Utrecht speelde hij ook verschillende systemen.
Ze zijn hier dit seizoen 2 keer op bezoek geweest. De boventoon voeren is wel het laatste wat in me opkomt als ik aan Fc Utrecht denk.
 
Bovenaan