Als eerste nam jij andere mensen nogal de maat die zich niet in jouw mening toen der tijd konden vinden vanwege de argumentatie, dus dan moet je niet zeuren dat je er op wordt aangesproken als je die mening zo herziet. Ten tweede maak je nu precies dezelfde fout, door wederom op basis van een gering aantal minuten dat je iemand in actie hebt gezien totaal het tegenovergestelde te beweren. Ga je daar nu weer op terugkomen als Orejuela tegen Willem II ongelukkig zou invallen? Dan hebben we ook nog jouw stellige posts over Huntelaar en Schone waar je ook weer volledig gedraaid bent. Voor iemand die denkt dat ie er als enige op dit forum verstand van heeft moet je wel heel vaak je mening bijstellen, terwijl je ondertussen iedereen hier de maat neemt.
Alleen over Orejuela heb ik mijn mening bijgesteld. Wees blij dat ik niet blijf hangen in het verleden en die vent slecht blijf vinden omdat ik dat ooit eens eerder gezegd heb.
Over Huntelaar en Schone ben ik vrij consistent gebleven. Op een paar kleine details na.