De (tijdelijke) trainer van Ajax: John Heitinga

Batigoal

Well-known member
Had niet anders verwacht, beter ook.
Ik hink op 2 gedachtes. Aan de ene kant is het riskant om succesvolle oud-trainers of spelers terug te halen met de kans dat het tegen gaat vallen (Ten Hag werd natuurlijk bediend door een goede TD). Aan de andere kant was je gelijk klaar geweest, nu is de kans aanwezig dat je weer met zo'n halfbakken interim moet voorlopig (Maduro, Van 't Schip, nu Grim) en je niet echt vooruit komt. Het seizoen duurt nog veel te lang om alleen een interim aan te stellen. Van 't Schip kwam ook in oktober en richting het einde van het seizoen was het effect echt wel weg.

Maar goed, een makkelijke zoektocht zal het sowieso niet worden.

JMD

Well-known member
klinkt armoedig maar dan heb ik nog het liefste dat Grim het voorlopig blijft doen.
Dat lijkt me toch het meest logische? Eerst een nieuwe TD zoeken en dan hem de coach laten aanstellen. Je gaat niet nu iemand voor 6 maanden aanstellen lijkt me (dan kan je Grim ook laten zitten), dan zou je direct voor de nieuwe Ajaxtrainer moeten gaan en dat doen je dan voordat de TD er is.

Abubakari

Well-known member
Ajax gaat niet voor een interim voor de rest van het seizoen maar voor een nieuwe trainer voor de rest van het seizoen en voor volgende seizoenen. En schijnt in gesprek te zijn met een buitenlandse trainer.

• Leuk
Waarderingen: JMD

erka

Well-known member
Zal die Knutsen dan eindelijk een keer komen? Zijn contract loopt op 31 december van dit jaar af.

Dat moet Ajax dus echt niet doen. Dat spel van Knutsen heb je bepaalde type spelers voor nodig. Ajax zou dan 22 nieuwe spelers moeten kopen, want het werkt alleen maar als iedereen meedoet. En die spelers van Bodo mislukken elders ook bijna overal.

Bovenaan