Abubakari
Well-known member
Banwaardige opmerking.Daar wacht Ajax waarschijnlijk op.
Banwaardige opmerking.Daar wacht Ajax waarschijnlijk op.
Had niet anders verwacht, beter ook.Ten Hag heeft bedankt volgens het AD.
Ik hink op 2 gedachtes. Aan de ene kant is het riskant om succesvolle oud-trainers of spelers terug te halen met de kans dat het tegen gaat vallen (Ten Hag werd natuurlijk bediend door een goede TD). Aan de andere kant was je gelijk klaar geweest, nu is de kans aanwezig dat je weer met zo'n halfbakken interim moet voorlopig (Maduro, Van 't Schip, nu Grim) en je niet echt vooruit komt. Het seizoen duurt nog veel te lang om alleen een interim aan te stellen. Van 't Schip kwam ook in oktober en richting het einde van het seizoen was het effect echt wel weg.Had niet anders verwacht, beter ook.
klinkt armoedig maar dan heb ik nog het liefste dat Grim het voorlopig blijft doen.(Maduro, Van 't Schip, nu Grim)
Dat lijkt me toch het meest logische? Eerst een nieuwe TD zoeken en dan hem de coach laten aanstellen. Je gaat niet nu iemand voor 6 maanden aanstellen lijkt me (dan kan je Grim ook laten zitten), dan zou je direct voor de nieuwe Ajaxtrainer moeten gaan en dat doen je dan voordat de TD er is.klinkt armoedig maar dan heb ik nog het liefste dat Grim het voorlopig blijft doen.
Zal die Knutsen dan eindelijk een keer komen? Zijn contract loopt op 31 december van dit jaar af.
Of Inigo Perez komt alsnog. We wachten rustig af.Zal die Knutsen dan eindelijk een keer komen? Zijn contract loopt op 31 december van dit jaar af.