Abubakari
Well-known member
Laten we nou eens een succestrainer halen ipv elders of eerder mislukte trainers.Mocht Ajax toch alsnog voor Simonis willen gaan, die is per heden weer beschikbaar...
Dus geen de Boer, ten Hag of Simonis.
Laten we nou eens een succestrainer halen ipv elders of eerder mislukte trainers.Mocht Ajax toch alsnog voor Simonis willen gaan, die is per heden weer beschikbaar...
Van BommelWie zou dat dan moeten zijn
Jij wil ten hag niet?Laten we nou eens een succestrainer halen ipv elders of eerder mislukte trainers.
Dus geen de Boer, ten Hag of Simonis.
Dat is wat er staat.Jij wil ten hag niet?
Weet ik veel, maar ik zou gewoon een frisse kiezen, eentje zonder deuken. Wat ik eerder al zei, categorie Farioli, inventief, modern, voetbalmaniak. Hadden ze al moeten doen toen Farioli vertrok, of beter nog, aan de eisen van Farioli voldoen. Want qua organisatie schijnt het een zootje te zijn en daar schijnt Farioli vorig jaar flink van te zijn geschrokken. Die was bezig met een inhaalslag op dat gebied, maar de conservatievelingen binnen Ajax vonden dat niet zo nodig.Welke succestrainer zou in aanmerking komen?
Duidelijk.Weet ik veel, maar ik zou gewoon een frisse kiezen, eentje zonder deuken. Wat ik eerder al zei, categorie Farioli, inventief, modern, voetbalmaniak. Hadden ze al moeten doen toen Farioli vertrok, of beter nog, aan de eisen van Farioli voldoen. Want qua organisatie schijnt het een zootje te zijn en daar schijnt Farioli vorig jaar flink van te zijn geschrokken. Die was bezig met een inhaalslag op dat gebied, maar de conservatievelingen binnen Ajax vonden dat niet zo nodig.
Farioli kende ik ook niet toen hij naar Ajax kwam, ik ben ook geen Batigoal dat ik alles volg en iedereen ken, vandaar dat ik een profiel schets maar geen naam ken. Dat laat ik over aan degene die ook met Farioli kwam.