De (tijdelijke) trainer van Ajax: John Heitinga

Eef de Kip

Well-known member
En laten we nu vooral even denken aan de selectie nu en toen ten Hag trainer werd. 10 klassen verschil.
Verder vraag ik me oprecht af of hij hier überhaupt zin in heeft, hoewel ik wel denk dat hij er meer uit kan halen dan Heitinga.

JMD

Well-known member
En laten we nu vooral even denken aan de selectie nu en toen ten Hag trainer werd. 10 klassen verschil.
Verder vraag ik me oprecht af of hij hier überhaupt zin in heeft.
Dat dus ook ja.

En zelfs met die selectie leek het de eerste 9 maanden nergens op, daarna ging het lopen en kreeg je dat fantastische seizoen

JMD

Well-known member

4 van deze top 6 uit de laatste 10 jaar... Dat is toch wel pijnlijk. (en dan heb je tussendoor nog de 4,5 jaar Ten Hag gehad, die wel de tijd werd gegund nadat die o.a. 2x kansloos met 3-0 ten onder ging bij PSV)

JMD

Well-known member
Keizer ook weg en Kroes zijn functie ter beschikking gesteld, maar de RVC ging daarvoor liggen (net als de overige bestuursleden) (aldus VI)

Sjorro

Active member
De huidige trainer van Vitesse lukt het wel om beperkte spelers een team te vormen/resultaat te boeken. Misschien een optie?

Mario

Well-known member
Forumleiding
"Middlesbrough-trainer Rob Edwards is dé topkandidaat om de nieuwe coach van Wolverhampton Wanderers te worden, zo meldt The Telegraph. Het eerste contact is inmiddels gelegd en daarmee lijkt de Engelse club definitief voorbij te gaan aan Erik ten Hag."

Aldus Voetbalprimeur. Er staat hem dus niets in de weg om bij Ajax te tekenen.

ALenstra

Well-known member
"Middlesbrough-trainer Rob Edwards is dé topkandidaat om de nieuwe coach van Wolverhampton Wanderers te worden, zo meldt The Telegraph. Het eerste contact is inmiddels gelegd en daarmee lijkt de Engelse club definitief voorbij te gaan aan Erik ten Hag."

Aldus Voetbalprimeur. Er staat hem dus niets in de weg om bij Ajax te tekenen.
Rob Edwards staat ook in de belangstelling van Wolverhampton Wanderers. Middlesborough verlangt ook een afkoopsom.

Batigoal

Well-known member
Mooi zo, dat werd tijd.

Betekent niet dat opeens dat alles opgelost is. Voor de opvolger wacht wel een pittige taak. Maar Heitinga langer houden was echt geen optie.

Abubakari

Well-known member
Wil Ten Hag instappen met zo'n matige selectie?
Die vorig jaar bijna kampioen werd, want zo heel veel scheelt het niet. Niemand verwacht dat Ajax nu nog kampioen of zelfs tweede wordt, maar meer uit deze selectie halen dan Heitinga doet (DEED!!!!!🥳) is op zich geen hele grote opgave.

Ik zit eigenlijk ook niet op ten Hag te wachten. Doe maar een nadrukkelijke tussenpaus en zoek een innovatieve moderne trainer voor volgend seizoen. Een nummer 6 voor na de winterstop en haal ook gelijk El Karouani maar.

Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member

Xavi bij Ajax zou wel gaaf zijn.

erka

Well-known member
Nou, jammer voor de andere clubs in de Eredivisie dat ie is gewipt want het ging net zo lekker.

Maar goed, ik snap het wel hoor. Dit was echt een doodlopende weg. Wat zeg ik, onbegrijpelijk dat ze hem sowieso hebben aangesteld. Zo'n onervaren hoofdtrainer met ook nog eens een vrij beperkte bovenkamer (althans zo komt ie over) en een niet al te beste verbale vaardigheden in persco's enzo.

Gewoon een totale blunder en afgang.

Mooi om terug te lezen hoe de reacties waren in dit topic toen zijn naam bekend werd ook. Iets met sulletje via wordt niks, via voordeel twijfel tot nee hoor want heel goed want Tadic zegt dat het zo is.

Bovenaan