De Tafel van Kees

Ska P 187

Well-known member
Ik vind dat hij in het Nederlands elftal nooit opwaarde is geschat cq het respect (haha zal hij mooi vinden) heeft gehad dat hij eigenlijk wel verdiende. Maar ja wie vraagt wordt overgeslagen.
 

Janssen

Well-known member
Nee klopt blonk hij nou uit of had hij geluk met de teams waarin hij speelde?

Dat kun je je afvragen ja.

Als je me vraagt waar was de voetballer Seedorf nou zo goed in, geen idee. Hij was niet snel, had geen passeerbeweging, niet de man van de geniale steekbal, scoorde niet bovengemiddeld vaak, verdedigend ook niet geweldig.

Was sterk ja en had een loeihard schot maar mistte daarin juist weer de finesse.
 

Pascallovic

Well-known member
Klopt daar is hij nooit de man geweest die hij bij de clubs wel was. En dat mag hij toch ook zeker zich zelf verwijten.
Heeft bij Oranje ook nooit op zijn positie gestaan volgens mij. Mocht vaak als rechtsbuiten opdraven. Daar is hij gewoon ongeschikt voor. Al denk ik dat hij in een latere fase in zijn carriere nog wel een kans had verdiend.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vond hem als blok met Davids wel prima bij het Nederlands elftal.
 

Lord Flash

New member
In de laatste CL-winst met Milan had hij wel duideljk zijn aandeel, maar bij die andere drie was het toch meer meelopen in goede teams. En zijn finales waren ook niet om over naar huis te schrijven: met Ajax vlak na rust gewisseld, met Real meer bezig met een freefight tegenover Davids dan met voetballen en met Milan de eerste keer (wederom) een gemiste penalty.
 

Maasveld

Well-known member
Heeft bij Oranje ook nooit op zijn positie gestaan volgens mij. Mocht vaak als rechtsbuiten opdraven. Daar is hij gewoon ongeschikt voor. Al denk ik dat hij in een latere fase in zijn carriere nog wel een kans had verdiend.
Wat was zijn positie eigenlijk?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tafelen met Kees

Tafelen met Kees

We hebben het meeste balbezit van Europa. Hadden de speler toch gelijk met hun controle.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij de zondagochtend versie zit Janssen zijn held Peter van Vossen. Heeft een goed weekend, want mag bij Kees aan tafel zitten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De discussie die je niet kan voeren op DVK: Van Beek versus Veltman. Ook qua voetbal wordt Veltman al niet meer beter bevonden.

Verder zegt het genoeg over Veltman dat hij nu met Van Beek wordt vergeleken in plaats van met leeftijdsgenoot De Vrij.
 
Bovenaan