De sport met de meeste ballen

Maasveld

Well-known member
Laat het dan dit jaar eindelijk maar eens een Chinees worden. Niet echt goed voor de sport als de winnaar iemand is die de vorige eeuw ook al in de finale stond..
Het is toch juist mooi dat spelers uit verschillende generaties op topniveau de degens kunnen kruisen?

• Leuk
Waarderingen: erka

erka

Well-known member
5-11, Zhao straft elke fout van Williams genadeloos af.

edit 6-11, wordt moeilijk maar het is nog niet kansloos.

Laatst bewerkt:

erka

Well-known member
Nou, dat vertrouwen zal wel aardig weg zijn want Zhao maakt totaal gehakt van Williams. 17-8 nu. Zhao nog één frame nodig.

JMD

Well-known member
Nou, dat vertrouwen zal wel aardig weg zijn want Zhao maakt totaal gehakt van Williams. 17-8 nu. Zhao nog één frame nodig.
Dan heb je een duur kaartje gekocht voor de finale, hotel gereserveerd, en zie je met een beetje pech 1 frame...

Volgens mij is het zo dat als een sessie niet doorgaat (zoals bv bij de 1/2 finale van O'Sullivan) dat je je geld terugkrijgt (maar goed, hotel ed heb je wel geboekt), maar bij 1 frame zal het ongetwijfeld 'jammer dan' zijn...

Maasveld

Well-known member
Dan heb je een duur kaartje gekocht voor de finale, hotel gereserveerd, en zie je met een beetje pech 1 frame...

Volgens mij is het zo dat als een sessie niet doorgaat (zoals bv bij de 1/2 finale van O'Sullivan) dat je je geld terugkrijgt (maar goed, hotel ed heb je wel geboekt), maar bij 1 frame zal het ongetwijfeld 'jammer dan' zijn...
Ik geloof dat er dan altijd wat oudjes een demonstratiewedstrijd spelen. Het mooiste zou eigenlijk zijn als ze weer eens trickshots gaan spelen.

Ondertussen pakt Williams de eerste 3 frames van de avondsessie.

• Leuk
Waarderingen: JMD
Bovenaan