De sport met de meeste ballen

gevegt

Well-known member
Als ik Trump een goede raad mag geven: ga in een rap tempo een kratje bier leeg zuipen en morgen er weer fris en fruitig tegenaan.
 

JMD

Well-known member
O'Sullivan die het onbreekbaar geachte record van Hendry evenaart
Nadal die het onbreekbaar geachte record van Federer overtreft
Hamilton die het onbreekbaar geachte record van Schumacher evenaart

Het zijn mooie sportttijden
 

gevegt

Well-known member
Aan de andere kant wordt het wel eens tijd dat er een jongere garde opstaat. Iets wat Ronnie al een tijdje zegt, omdat er nu te weinig progressie is te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Aan de andere kant wordt het wel eens tijd dat er een jongere garde opstaat. Iets wat Ronnie al een tijdje zegt, omdat er nu te weinig progressie is te zien.
Trump (ook al 32) tweette het al met een knipoog toen de lineup van de halve finale bekend was: ik lijk deel te nemen aan het senioren WK...

Zijn Higgins, Williams en O'Sullivan zo goed of is de rest gewoon flink minder? (Een beetje zoals bij het tennis)
 

TeeZee

Active member
Nog eentje te gaan en Ronnie evenaart de 8 wereldtitels van Fred Davis. De nummer 1 op de lijst, Joe Davis met 15, is nog een eind weg.
Ik heb genoten van dit kampioenschap en val nu in een zwart gat.
 

JMD

Well-known member
Die titels van de Davissen waren toch in de tijd van de Challenge rondes? (Dat je als kampioen direct geplaatst was voor de finale van het jaar erna?) Dan sla ik de 7 van Hendry en O'Sullivan toch hoger aan.
 
Bovenaan