De sport met de meeste ballen

JMD

Well-known member
Judd Trump leek op de rand van uitschakeling, maar Wakelin mist een roze bal doordat hij ook de witte pot. Alle kans nu voor Trump om toch 10-9 door te gaan..
 

JMD

Well-known member
Yep, en volledig terecht.

Jij kijkt snooker vaker dan ik, dus vraag het even aan jou:
O'Sullivan won vorige maand een toernooi en was nu eigenlijk in beide partijen niet echt goed. Was is nou zijn huidige ?chte niveau? Was die zege een uitschieter of de slechte vorm van Sheffield juist de uitschieter? Is er nog kans dat we Ronnie nog een keer met de Cruciblezege weg zien gaan of is hij 'over the hill'?
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Jeetje, alsof Ronnie ooit slecht is. Hij is de Zlatan van snooker. Als hij wil, wint hij en als er iets is wat hem niet zint, dan mag een ander de prijs hebben.

Ik las op Twitter, dus dan is het waar, dat de blauwe bal in frame drie van zijn partij niet goed werd terug gelegd en dus was Ronnie gepikeerd.
 

erka

Well-known member
Ronnie is wel over zijn top heen natuurlijk. Maar hij heeft wel zoveel talent dat hij nog best een keertje kan winnen.
 

gevegt

Well-known member
Jij kijkt snooker vaker dan ik, dus vraag het even aan jou:
O'Sullivan won vorige maand een toernooi en was nu eigenlijk in beide partijen niet echt goed. Was is nou zijn huidige ?chte niveau? Was die zege een uitschieter of de slechte vorm van Sheffield juist de uitschieter? Is er nog kans dat we Ronnie nog een keer met de Cruciblezege weg zien gaan of is hij 'over the hill'?

Hij is dit jaar nog steeds de beste van de wereld. Alleen wisselt hij genialiteit af met onbegrijpelijk missers. Eigenlijk speelt hij zo al zijn hele leven. Wel speelt hij nu trager dan een paar jaar geleden en lijken zijn tegenstanders niet meer zo angstig als eerder. Als hij zich mentaal goed voorbereid, kan hij het WK nog een paar keer winnen.
 

stc

Well-known member
Vindt het altijd prachtig als O'Sullivan speelt. Heb bij hem vaak het gevoel dat het alles of niets is. Hopelijk wint hij ooit nog het wk met een onvervalste 147 en daarna mag hij stoppen van mij. (is trouwens links en rechtshandig wat hem vaak goed uitkomt.)
 

JMD

Well-known member
Finale Mark Williams - John Higgins. Beide stonden al in de finale van de Crucible voor de eeuwwisseling... Een 43-jarige tegen een 42-jarige.
 

gevegt

Well-known member
Door het vele missen van beide spelers is het nog wel leuk, maar echt goed is het nog niet.
 

JMD

Well-known member
Het was gisteren 7-7 in de finale, daarna won Williams de laatste 3 frames van de zondag en vandaag wint hij de eerste 4 van de maandag. 14-7 dus.
Higgins pakt er 1 terug, 14-8.
 
Bovenaan