Miramar
Well-known member
Toch zie ik hem liever dan Kraay...Mee eens. Jammer dat die Driessen er weer zit. Die begrijpt er werkelijk geen reet van.
Toch zie ik hem liever dan Kraay...Mee eens. Jammer dat die Driessen er weer zit. Die begrijpt er werkelijk geen reet van.
EensIk geniet echt van dat oncomformistische. Geen links, geen rechts.... iedereen die het verdient krijgt van onder uit de zak. Of ze nu Simons of Baudet heten. Kan echt genieten als Derksen op z'n praatstoel zit. De stem van 'de rest van Nederland' (wanneer krijgt hij z'n bord in Heteren?).
Toch zie ik hem liever dan Kraay...
Kers op de taart.Ik niet. Boskamp is natuurlijk de beste.
Kers op de taart.
Er werden net even Belgenmoppen getapt. Niets aan de hand derhalve.Ik heb DWDD niet gezien vandaag, maar zijn ze daar inmiddels inderdaad zo ver dat er wordt gepleit voor een verbod op Belgenmoppen?
Ondertussen: Derksen voor president!
Er werden net even Belgenmoppen getapt. Niets aan de hand derhalve.
Nee, ik was aan het winkelen.Heb je wel erbij stilgestaan wat dit doet met die arme Belgen?
De heertjes gaan voor het nog grotere geld van John de Mol.
Talpa TV heeft Genee, v.d. Gijp en Derksen voor 4 jaar vastgelegd.
VI gaat na de zomer onder een andere naam, maar op dezelfde tijden en dagen dus door bij Veronica.
Dat wordt de komende weken weer 'directeurtje' afzeiken.
Het is toch helemaal niet rond? Las volgens mij vandaag ergens dat die snor zei dat er helemaal niet onderhandeld mag worden.
Heb je wel erbij stilgestaan wat dit doet met die arme Belgen?
Kom er maar in SM.!Ging derksen niet met pensioen?
Ging derksen niet met pensioen?