De snor en co

zwammy

Well-known member
Lekker bezig weer Johan met Barazite = IS.

Vrouwen geen hand geven is gewoon niet geintergreerd. Dan ook nog die andere baardaap die iedereen wil bekeren naar de islam en dan nog antisemitisme goedkeuren. Utrecht maakt geen goede beurt.
 

gevegt

Well-known member
Vrouwen geen hand geven is gewoon niet geintergreerd. Dan ook nog die andere baardaap die iedereen wil bekeren naar de islam en dan nog antisemitisme goedkeuren. Utrecht maakt geen goede beurt.
Heeft ze het interview nog wel gedaan?
 

gevegt

Well-known member
Uiteraard, het is natuurlijk niet de bedoeling iemand uit het jaar 1300 voor zijn baard te stoten.

Wat een kutwijf.

Ik begreep dat Utrecht het eens was betreffende zijn religie en zijn voorwaarden. Waarom laten ze hem dan een interview doen?
 

Abubakari

Administrator
Forumleiding
Als bij ons een spits stond die fatsoenlijk een bal kon inkoppen, was die flater reuze meegevallen.

Als er bij ADO een betere spits had gestaan en bij Feyenoord ook was het 6-2 geworden als ik me de samenvatting goed herinner.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Altijd heerlijk consequent. Nijhuis mag de wedstrijd de wedstrijd laten worden en Van Boekel niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wat een zure reactie van Gio.

Heeft hij afgekeken denk ik. Ik begrijp het niet. Als je eerder dit seizoen steeds aangeeft niet momenten terug te kijken voor interviews om zo vragen te vermijden, dat je het nu wel aanhaalt.
 

Fabian

Active member
Nee, reactie van Van Bronckhorst was ook niet best. Moet hij niet doen.

Realistische trainers... het lijkt verleden tijd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De Boer is dan wel het toppunt. In zijn eerste jaren altijd zeer re?el en de laatste jaren kijkt hij heel andere wedstrijden. Inmiddels heeft hij ook een excuus ABC (scheidsrechter, veld of weersomstandigheden).
 
Bovenaan