De snor en co

Makanaky

Well-known member
Die jakhals is een onsympathieke, immer negatieve zeikerd die denkt het geweldig te doen en beter te weten. Terug naar TV Oost!
 

DeftonesJP

New member
En die houding maakt het programma wel een stuk minder vind ik. Het hoogtepunt (VI Oranje in 2010) was mede leuk omdat er wisselende gasten waren, de laatste jaren zien we alleen maar vaste koppen bij VI en dat maakt het wel heel voorspelbaar. De balans hebben ze nooit gevonden, mede omdat gasten als Tijl Beckand genadeloos flopten maar wat mij betreft hadden ze wel iets meer diversiteit mogen aanhouden. Gasten hebben ook tijd nodig, van Roosmalen is misschien wel een stuk beter als hij een keer of drie is geweest. Zo niet dan kan je altijd nog afscheid nemen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Wellicht moet hij er inderdaad een beetje ingroeien. VI Oranje was natuurlijk legendarisch. Twee keer per dag op TV het hele toernooi lang. Man man man wat een televisie.
 

noordooster

Well-known member
Die van Roosmalen zei haast niets en wat hij wel zei was niet leuk en sloeg vaak nergens op.
Het leek ook alsof hij er met tegenzin zat.
Niet weer uitnodigen die man.
Jakhals Erik Dijkstra was best te pruimen. Durfde ook Derksen nog wel eens tegen te spreken.
 

De Groene Scout

Well-known member
Van Roosmalen had heel duidelijk een opdracht meegekregen van de redactie. Op gepaste afstand blijven en met droge opmerkingen af en toe uit de hoek komen.
Lukte niet helemaal, maar Johan vond het wel prettig volgens mij, dus die komt wel vaker langs.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Heerlijke uitzending weer. Verbeek heeft toch ook altijd een heel heldere kijk op zaken. Met hem wordt er ook inhoudelijk veel meer gesproken en als Derksen er iets doms uitgooit, dan krijgt hij van Verbeek gelijk tegengas.
 
Bovenaan