De snor en co

Max

Administrator
Forumleiding
Zit volgens mij wel redelijke potjes tussen, maar qua rendement is het te laag.

Balderas

New member
Ik moet eerlijk bekennen dat ik zelden volledige wedstrijden zie van PEC maar Menig laat volgens mij niet heel veel zien of wel? Een dreigend potje en de mannen van VI staan weer klaar met de loftrompet.

Begon uitermate zwak dit seizoen bij Zwolle, net voor de winterstop had hij een redelijke periode waarin hij zelfs tegen AZ wist te scoren, maar zakte daarna weer terug. Afgelopen zondag had hij een prima middag, maar dat kwam mede door zijn tegenstander. Wat was die Nieuwkoop schrikbarend slecht! Menig liep hem echt aan alle kant voorbij en had met die bal op de paal in de eerste helft PECh en die bal op de lat in de tweede helft die moest er natuurlijk gewoon in.

Gaat het ooit een speler worden voor Ajax? Nee daar geloof ik niks van.

DeftonesJP

New member
Wat dat betreft vond ik Becker beter maar die zit nu al weer een tijd in de lappenmand. Wat betreft het programma, ik heb gisteren een kwartier gekeken ongeveer maar ik vond het weer zeer gemaakt. Kraaij die aangeslagen aan tafel zit en zich probeert te verdedigen door zo druk mogelijk te doen. Genee die hem probeert uit te dagen, Derksen die inhakt op ene meneer Kelderman zonder ook maar iets van de materie af te weten. Het wordt er niet beter op.

T.T.

New member
Begon uitermate zwak dit seizoen bij Zwolle, net voor de winterstop had hij een redelijke periode waarin hij zelfs tegen AZ wist te scoren, maar zakte daarna weer terug. Afgelopen zondag had hij een prima middag, maar dat kwam mede door zijn tegenstander. Wat was die Nieuwkoop schrikbarend slecht! Menig liep hem echt aan alle kant voorbij en had met die bal op de paal in de eerste helft PECh en die bal op de lat in de tweede helft die moest er natuurlijk gewoon in.

Gaat het ooit een speler worden voor Ajax? Nee daar geloof ik niks van.

Precies wat je zegt. Deze jongen komt in mijn ogen kwaliteit tekort om in de basis te staan als Ryan Thomas en Mustafa Saymak fit zouden zijn. Helaas hebben we niet veel aan als-situaties en moeten we blij zijn elke opleving die hij heeft. Voor het toptalent dat hij denkt te zijn of dat Ajax in hem zag ligt zijn rendement veel te laag en zitten zijn voeten en oogkleppen hem te vaak in de weg.

Lord Flash

New member
Menig is dan ook nooit gezien als echt toptalent. Hij is een jaar ouder dan jongens als Riedewald en Bazoer en dat hij dan nog verhuurd wordt was ook een duidelijk teken. Hij valt simpelweg in de categorie spelers waarvan je hoopt dat ze zich in een huurperiode sterk ontwikkelen en dan toch nog wellicht kunnen aanhaken bij Ajax 1. Dat lijkt er bij Menig dus inderdaad niet in te zitten.

de waan

Well-known member
Haha, Derksen ligt nog steeds aan het infuus bij Jopie. Hilarisch.

Niks aan de hand. Welke geheime contracten?

gevegt

Well-known member
Je ziet die andere twee denken: Hier hou ik me even buiten, zelfs die man die zich journalist noemt.

Bovenaan