De snor en co

Fabian

Active member
Dat is al verschillende keren in het verleden geroepen en nog altijd staat het programma stevig overeind. Maar de tijd zal het leren.

Ik kijk er nog wel graag naar. Het is meer pietpraat en niet zo serieus. Ik kan er veel beter naar kijken dan Studio Voetbal. Daar wordt het spelletje veels te serieus genomen.

En natuurlijk heeft voetbal zijn serieuze kanten en dat komt ook aan bot bij Voetbal Inside. Maar bij Studio Voetbal vind ik de ernst doorslaan. Vroeger met Hugo Borst had je nog chemie en een rafelig randje. Nu is het vooral ernst en binnen de lijntjes kleuren. Jan Mulder probeert het nog wel, maar die man is een parodie van zichzelf geworden.
 

DeftonesJP

New member
Dat ben ik helemaal met je eens, Studio Voetbal stelt helemaal niks voor. Mijn probleem met VI is denk ik ook gewoon overkill. Ik heb de boeken gelezen, veel gekeken en helemaal veel gezien rond de toernooien. Heb je FC Afkicken weleens gezien? Dat is elke maandagavond om 19:00 op youtube te zien. Dat zijn jongens die zelf heel veel voetbal zien en veel informatie uit hun gasten krijgen. Dat kijk ik tegenwoordig vaker dan VI. Ik denk overigens wel dat ik VI met het EK weer veel aan ga zetten. Dan heeft het toch iets extra's, ook als Nederland niet mee doet.
 

Fabian

Active member
Dat ben ik helemaal met je eens, Studio Voetbal stelt helemaal niks voor. Mijn probleem met VI is denk ik ook gewoon overkill. Ik heb de boeken gelezen, veel gekeken en helemaal veel gezien rond de toernooien. Heb je FC Afkicken weleens gezien? Dat is elke maandagavond om 19:00 op youtube te zien. Dat zijn jongens die zelf heel veel voetbal zien en veel informatie uit hun gasten krijgen. Dat kijk ik tegenwoordig vaker dan VI. Ik denk overigens wel dat ik VI met het EK weer veel aan ga zetten. Dan heeft het toch iets extra's, ook als Nederland niet mee doet.

Dat er omheen vind ik ook teveel van het goede. Het wordt uitgemolken. Zo'n nietszeggend tijdschriftje e.d. Anderhalf uur is ook wel lang, maar dat komt ook door die reclames tussendoor. Maar toch, de chemie aan tafel presteert het toch iedere keer dat ik het vermakelijk vind. Wel is het zo dat ik gerust een uitzending kan overslaan.

FC Afkicken ken ik, maar ik heb moeite om 'tv' te kijken op mijn pc of tablet. Dan haak ik sneller af of iets dergelijks. Netflix moet ik ook niet op mijn pc aanzetten. Ik zie dat graag groot in beeld.

En ik weet dat er allerlei mogelijkheden zijn om dat van het internet het toch op tv te bekijken, maar ik ben dan weer te lui om die moeite erin te steken.
 

DeftonesJP

New member
Ja dat scheelt een hoop. Ik ben veel meer online programma's gaan kijken toen Playstation met de juiste apps (webbrowser en youtube) kwam.
 

gevegt

Well-known member
Ze zien eindelijk dat Bruma nog steeds beter wordt.
Wel jammer dat ze niet zien dat hij de meeste ballen verovert door voor zijn tegenstander te komen.

Nog drie jaar zo doorgaan en hij speelt bij de top van Europa.
Op zeker.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De snor en co

Hij had gewoon mazzel dat Achahbar dit jaar niet in de spits stond. Een technisch gemankeerde fysieke speler daar redt Bruma het meestal wel tegen. Zoals je al aangeeft hoefde Kramer niet eens gedekt te worden.
 

gevegt

Well-known member
Hij had gewoon mazzel dat Achahbar dit jaar niet in de spits stond. Een technisch gemankeerde fysieke speler daar redt Bruma het meestal wel tegen. Zoals je al aangeeft hoefde Kramer niet eens gedekt te worden.
Daar zou je best eens gelijk in kunnen hebben. Bruma staat niet bekend om zijn tegenstander niet tussen zijn benen door te laten lopen.
Minpuntje is wel dat hij daar ook niet op traint.
 

gevegt

Well-known member
Gijp heeft wel gelijk, maar je mag het natuurlijk nooit goedpraten.

Wel jammer dat die supporters niet zo vindingrijk zijn met hun spreekkoren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De snor en co

Gisteren moest Zoet in de cel. Dat viel dan weer mee. Bruma zijn moeder is een hoer. Wel zo origineel zo'n spreekkoor inderdaad.
 
Bovenaan