gevegt
Well-known member
Dat Narsingh in het teambelang moet denken en niet in een eigen bv-tje....De camera's stonden er bovenop....
En dat het niet persoonlijk was. Zo diplomatiek was hij nog wel.
Dat Narsingh in het teambelang moet denken en niet in een eigen bv-tje....De camera's stonden er bovenop....
En dat het niet persoonlijk was. Zo diplomatiek was hij nog wel.
Ik zag het al toen dat jonkie nog rond kroop in z'n luier.Kenners zagen dat meteen natuurlijk.
Dat er teveel voor zichzelf voetballen.
Helemaal mee eens...Dat Narsingh in het teambelang moet denken en niet in een eigen bv-tje....De camera's stonden er bovenop....
Maar goed dat Schaars een Gelderlander is.
Helemaal mee eens...
Na afloop voor de vorm even verdwaasd voor zich uit kijken, maar dan weer snel met zichzelf aan de gang.
Geldt overigens ook voor andere spelers.
Gebeurde dit tijdens het duel?
Training van vandaag.Helemaal mee eens...
Na afloop voor de vorm even verdwaasd voor zich uit kijken, maar dan weer snel met zichzelf aan de gang.
Geldt overigens ook voor andere spelers.
Gebeurde dit tijdens het duel?
Ik zag het al toen dat jonkie nog rond kroop in z'n luier.
Dit opstootje was minder leuk als die van Huub Stevens, met wie had die ook alweer ruzie tijdens een training van PSV?
Toen ik op zijn moeder lag wist ik al dat het geen keeper zou worden.Ik zag het al toen dat jonkie nog rond kroop in z'n luier.
Tja, als hij jou genen heeft is dat ook geen hogere wiskunde om dat te zien.Toen ik op zijn moeder lag wist ik al dat het geen keeper zou worden.
Tja, als hij jou genen heeft is dat ook geen hogere wiskunde om dat te zien.
Die was niet slecht hoor...Mendez, dat was ook al zo'n hoogvlieger.