De snor en co

Abubakari

Well-known member
Heb je 't filmpje gezien, Abu?

Nee, ik kijk nooit naar de programmas van/met Derksen. Je kunt van elke speler wel een filmpje maken met slechte acties, en ook met goede acties. Zegt mij dus niks.

Wat ik wel zie zijn hele wedstrijden van Ajax, lijkt me toch een betere graadmeter dan een filmpje in de Grote Alles & Iedereen Afzeikshow van Johan Derksen.
 
Laatst bewerkt:

Jozsef

New member
Het ging om de poging dat een speler tot drie keer toe in een halve minuut een voorzet verprutst. Dat heb ik echt nog nooit gezien, van geen enkele andere speler. Was dus echt wel hilarisch, vandaar mijn vraag.
 

Keyser S?ze

New member
Waar men niet onwelwillend tegenover stond.

Precies. De komst van Dijks was toen cruciaal voor het slagen van het seizoen. Evenals de komst van Botteghin zonder wie het seizoen gedoemd was te mislukken en die nu op de bank zit. En zonder de komst van Jan Arie van der Heijden zou Feyenoord geen enkele rol van betekenis meer gaan spelen terwijl deze nu de ene na de andere blunder maakt en nog slechter speelt dan veltman bij Ajax.

Kortom, het kan verkeren.
 

Jozsef

New member
Hmmmm, volgens mij was ik negatief over de komst van de middelmatige Jan-Arie en Dijks.
Maar jij zal 't vast kunnen weerleggen met quote's die het tegendeel bewijzen.
Botteghin, die zag wel ik graag komen. Hoort op de plek van Jan-Arie. Daar zijn overigens w?l quote's van.
 

SanMark.

Well-known member
Precies. De komst van Dijks was toen cruciaal voor het slagen van het seizoen. Evenals de komst van Botteghin zonder wie het seizoen gedoemd was te mislukken en die nu op de bank zit. En zonder de komst van Jan Arie van der Heijden zou Feyenoord geen enkele rol van betekenis meer gaan spelen terwijl deze nu de ene na de andere blunder maakt en nog slechter speelt dan veltman bij Ajax.

Kortom, het kan verkeren.
Of het een uitstekende keuze vinden om het contract van Kazim te verlengen.
 

Keyser S?ze

New member
Hmmmm, volgens mij was ik negatief over de komst van de middelmatige Jan-Arie en Dijks.
Maar jij zal 't vast kunnen weerleggen met quote's die het tegendeel bewijzen.
Botteghin, die zag wel ik graag komen. Hoort op de plek van Jan-Arie. Daar zijn overigens w?l quote's van.

Het gaat niet om de quote's of om iets te weerleggen van jou. Het gaat er om dat de algemene tendens onder de Feyenoord supporters op dit forum was dat het heel belangrijk was dat spelers als Dijks, Van der Heijden, Botteghin absoluut naar Feyenoord moesten komen omdat het anders weer een heel lang en zwaar seizoen zou worden. Alleen als Van Geel deze spelers zou contracteren was er vertrouwen in het seizoen.

Het blijken gewoon de middelmatige spelers te zijn die ze al waren en op geen enkele wijze een echte versterking voor Feyenoord of Ajax. En dan krijg je zo'n filmpje als van Dijks maar zo'n filmpje kun je ook maken van alle dekkingsfouten van Jan-Arie.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Dijks speelt een of twee van dit soort wedstrijden en Jan-Arie is nu aan een mooie reeks bezig. Vraag mij af wanneer Van Bronckhorst Botteghin gaat brengen. Die kan toch moeilijk een slechtere verdediger zijn.
 

Jozsef

New member
Het blijken gewoon de middelmatige spelers te zijn die ze al waren en op geen enkele wijze een echte versterking voor Feyenoord of Ajax. En dan krijg je zo'n filmpje als van Dijks maar zo'n filmpje kun je ook maken van alle dekkingsfouten van Jan-Arie.

Dat hoef je mij ook niet te vertellen natuurlijk.

@Sanmark: Kazim verlengen om nog wat te vangen is normaal. Anders loopt ie gratis de deur uit. Van Geel kon 'm echter niet kwijt.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een speler die tekort komt vastleggen is normaal? Ik heb het verhaal van heel veel mensen gehoord, maar ik snap het nog steeds niet. Wie heeft er bedacht dat Kazim een flinke transferwaarde vertegenwoordigt? Verder heb je er niets mee bereikt, want over twee jaar vertrekt hij hopelijk alsnog transfervrij.
 

Eef de Kip

Well-known member
Ik had het echt waanizinnig gevonden als je nog een half miljoen voor Kazim had gevangen. Nou weet ik dat de voetballerij krankzinnig is maar dat had voor mij wel het toppunt geweest. Probleem is dat je nu een half miljoen aan salaris kwijt bent.
 

Jozsef

New member
De snor en co

Een Turkse middenmoter of Championshipclub legt 't zo. neer. Geen enkele twijel daarover.
Het is ook zeker geen "uitstekende keuze", maar begrijpen doe ik 't wel. Van Geel is namelijk uiterst tevreden over Kazim.
 

Fabian

Active member
Ik ben nooit fan geweest van Van der Heijden. Ik vond het een te makkelijke oplossing. Ik wist ook bijna zeker dat Feyenoord bij hem uit zou komen. Te voor de hand liggend. Transfervrij, 'ervaring', juist leeftijd... maar verdedigend vond ik het niet veel.

Kazim heeft mij vooral in de periode direct na de winterstop een beetje aan het wankelen gebracht met zijn inbreng. Hij was in die periode beslissend met assists en doelpunten, speelde prima o.a. tegen Roma.
Maar daarna was zijn terugval weer ongekend. Ik wist eigenlijk nooit wat ik nou met hem aan moest. Dat irritante gedrag gaf wel de doorslag dat ik het toch niet zo graag zie rondlopen in een Feyenoord-shirt.
 

SanMark.

Well-known member
Dijks speelt een of twee van dit soort wedstrijden en Jan-Arie is nu aan een mooie reeks bezig. Vraag mij af wanneer Van Bronckhorst Botteghin gaat brengen. Die kan toch moeilijk een slechtere verdediger zijn.

Mocht dit bij Ajax gebeuren komt het standaard grapje dat hij eerste een jaar moet wennen bij jong Ajax.
 

Pascallovic

Well-known member
Een Turkse middenmoter of Championshipclub legt 't zo. neer. Geen enkele twijel daarover.
Het is ook zeker geen "uitstekende keuze", maar begrijpen doe ik 't wel. Van Geel is namelijk uiterst tevreden over Kazim.
Tuurlijk, daarom kwam hij uiteindelijk in eerste instantie ook op huur basis naar Feyenoord, omdat een Turkse middenmoter of Championshipclub er een transfersom voor zou willen betalen. Ik zou de gok voor een paar grijpstuivers niet hebben genomen. Van de transfersom moeten ook nog belastingen af, dus dan neem je een risico om maximaal een paar ton binnen te harken.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Een Turkse middenmoter of Championshipclub legt 't zo. neer. Geen enkele twijel daarover.
Het is ook zeker geen "uitstekende keuze", maar begrijpen doe ik 't wel. Van Geel is namelijk uiterst tevreden over Kazim.

Dat is juist het hele punt. In Turkije heeft Kazim het verbruid met zijn gedrag en in Engeland lachen ze ook om Kazim. Ik belande via een link op een Watford forum m.b.t. Immers en daar konden ze het ook niet laten om even keihard om Kazim te lachen. Dan vallen er al twee voornaamste dumplanden af. Wellicht dat je hem in de woestijn slijt. Die staan wel bekend om hoge salarissen, maar niet om hoge transfersommen.

Wat Pascallovic verder zegt, je gaat toch geen contract voor twee jaar verlengen met kostenpost 1,5 miljoen euro om de kans dat je 5 ton vangt of misloopt?
 

gevegt

Well-known member
Hij kent het telefoonnummer van Cocu niet, maar het mailadres van de BC van Kazachstan wel.
 
Bovenaan