Waar men niet onwelwillend tegenover stond.Ik vond dat filmpje van Dijks nog hilarischer. Die had nog bijna bij ons gespeeld.
Waar men niet onwelwillend tegenover stond.Ik vond dat filmpje van Dijks nog hilarischer. Die had nog bijna bij ons gespeeld.
Waar men niet onwelwillend tegenover stond.
Heb je 't filmpje gezien, Abu?
Waar men niet onwelwillend tegenover stond.
Of het een uitstekende keuze vinden om het contract van Kazim te verlengen.Precies. De komst van Dijks was toen cruciaal voor het slagen van het seizoen. Evenals de komst van Botteghin zonder wie het seizoen gedoemd was te mislukken en die nu op de bank zit. En zonder de komst van Jan Arie van der Heijden zou Feyenoord geen enkele rol van betekenis meer gaan spelen terwijl deze nu de ene na de andere blunder maakt en nog slechter speelt dan veltman bij Ajax.
Kortom, het kan verkeren.
Of het een uitstekende keuze vinden om het contract van Kazim te verlengen.
Hmmmm, volgens mij was ik negatief over de komst van de middelmatige Jan-Arie en Dijks.
Maar jij zal 't vast kunnen weerleggen met quote's die het tegendeel bewijzen.
Botteghin, die zag wel ik graag komen. Hoort op de plek van Jan-Arie. Daar zijn overigens w?l quote's van.
Het blijken gewoon de middelmatige spelers te zijn die ze al waren en op geen enkele wijze een echte versterking voor Feyenoord of Ajax. En dan krijg je zo'n filmpje als van Dijks maar zo'n filmpje kun je ook maken van alle dekkingsfouten van Jan-Arie.
Dijks speelt een of twee van dit soort wedstrijden en Jan-Arie is nu aan een mooie reeks bezig. Vraag mij af wanneer Van Bronckhorst Botteghin gaat brengen. Die kan toch moeilijk een slechtere verdediger zijn.
Tuurlijk, daarom kwam hij uiteindelijk in eerste instantie ook op huur basis naar Feyenoord, omdat een Turkse middenmoter of Championshipclub er een transfersom voor zou willen betalen. Ik zou de gok voor een paar grijpstuivers niet hebben genomen. Van de transfersom moeten ook nog belastingen af, dus dan neem je een risico om maximaal een paar ton binnen te harken.Een Turkse middenmoter of Championshipclub legt 't zo. neer. Geen enkele twijel daarover.
Het is ook zeker geen "uitstekende keuze", maar begrijpen doe ik 't wel. Van Geel is namelijk uiterst tevreden over Kazim.
Een Turkse middenmoter of Championshipclub legt 't zo. neer. Geen enkele twijel daarover.
Het is ook zeker geen "uitstekende keuze", maar begrijpen doe ik 't wel. Van Geel is namelijk uiterst tevreden over Kazim.