Van Dirk K geen ene fuck.
Als eerste de trainer eruit gooien is ook geen paniek, maar doordacht beleid. Wel een van de weinige keren dat het effect heeft gehad.Volgens Smit was er vorig seizoen ook geen paniek.
Haha.
Van der Gijp riep 27 keer waanzinnig.......
Je weet toch dat hij er uitgooit hoe hij zich voelt?
Je bent hopelijk toch ook niet onder behandeling?Ik erger me eraan. Op Maandag wat meer dan op Vrijdag trouwens....
Haha nee hoor.Je bent hopelijk toch ook niet onder behandeling?
:duim:Haha nee hoor.
Zegt van de Gijp weer dat van de Wiel bij Milan heeft gespeeld . ( vorige week ook al eens)
Op dat gebied is de kennis van de heren echt schrijnend.Vorige keer was het Derksen.
Vorig seizoen werd hier lacherig gedaan over Becker van Ajax maar zn cijfers liegen er nu weer niet om. Ik heb echt oog voor talent! Prima gozer, speelt over paar jaar in Oranje. Quote dat maar.
En dan vergeet je nog dat zijn balverlies de goal veroorzaakte.Z'n statistieken qua goals en assists idd niet onaardig, maar als je de kansen en mogelijkheden die hij krijgt om te scoren cq assist te geven ziet valt het percentage dat lukt nog HEEL zwaar tegen. Dat rendement moet echt nog 3/4x omhoog wil hij ook maar het niveau van Ajax 1 benaderen. (hetzelfde geldt voor Menig aan andere kant)