De snor en co

vakx2.0

Banned
Ja, dat was heel 'spontaan' gebracht.

Wat 'n overduidelijk ingestudeerde stukje karaktermoord weer, van clowntje Rene. Hij mocht even helemaal los. Al lachte er daar niemand echt mee om z'n kaboutergrap, die vond ie alleen zelf grappig.
En daarna nog een of andere vage, misplaatste, opmerking over 'wat was er nou aan de hand met Lozano' ... en het itempje PSV zat er weer op voor die avond. :)

Als we niet vijf punten los zouden staan en op wederom een kampioenschap af zouden stevenen, zou ik me er misschien nog druk over hebben gemaakt. Hahaha.

SanMark.

Well-known member
Ja, dat was heel 'spontaan' gebracht.

Wat 'n overduidelijk ingestudeerde stukje karaktermoord weer, van clowntje Rene. Hij mocht even helemaal los. Al lachte er daar niemand echt mee om z'n kaboutergrap, die vond ie alleen zelf grappig.
En daarna nog een of andere vage, misplaatste, opmerking over 'wat was er nou aan de hand met Lozano' ... en het itempje PSV zat er weer op voor die avond. :)

Als we niet vijf punten los zouden staan en op wederom een kampioenschap af zouden stevenen, zou ik me er misschien nog druk over hebben gemaakt. Hahaha.

Je maakt je er wel druk over. Dat zie je aan deze tekst.

vakx2.0

Banned
Tel die dagelijkse oneliners van jullie hier op en je kunt er 100 bijbeldikke boeken mee vullen. Daar kom ik nog lang niet in de buurt, DVK-druktemakertjes.

SanMark.

Well-known member
Tel die dagelijkse oneliners van jullie hier op en je kunt er 100 bijbeldikke boeken mee vullen. Daar kom ik nog lang niet in de buurt, DVK-druktemakertjes.

Maar het ??n hoeft het ander niet uit te sluiten.

Gaat erom dat je net weer een dag hier bent en nu alweer op de eerste leugen betrapt word.

vakx2.0

Banned
Whatever San Mark.

De wereld gaat verder. Alleen jij staat hier al jaar na jaar stil met je lege gebral. Pis je forum territoriumpje maar weer netjes af en heel veel sterkte met je dagelijkse DVK woordendiarree.

Ga ik weer door met m'n leven. Dag SanMark.

Bovenaan