De snor en co

Abubakari

Well-known member
Je bewijs voor die stelling?
Ik 'bewijs' niks, maar deze trend komt uit de US of A waar de conservatieve bijbelfreaks de trend wat dit soort gezeik betreft hebben gezet.
Heb ik het dus niet specifiek over Nederlandse conservatievelingen, sterker nog, ik zeg dat links en rechts er last van heeft.
 

JMD

Well-known member

Deze ook:
https://joop.bnnvara.nl/opinies/moest-lachen-om-renate-gijp
Vooral de zinsnede: " Iets is pas geaccepteerd als je er straffeloos grappen over kunt maken. Niet het feit dat mensen lachen om Renate van der Gijp laat zien dat er op het gebied van gender en keuzes binnen gender nog een wereld gewonnen moet worden maar juist de woede over zijn grappen."
 

Batigoal

Well-known member
Ik ben links, maar ik erger me ook dood aan al dat politiek correcte gejank. Je kunt geen grap meer maken of er zit wel weer iemand te snotteren dat iemand anders zich misschien gekrenkt kan voelen. Fuck die slappe lullen cultuur.

En het is dus onzin om dat iets typisch links te noemen, want dat je niks kunt en mag zeggen heeft eerder een kerkelijke conservatieve oorsprong en is inmiddels door zowel links als rechts overgenomen.

+1

Sowieso irriteer ik me aan het feit dat aan alles tegenwoordig het labeltje 'links' of 'rechts' wordt gehangen. Weg met het politiseren van ieder onderwerp!
 
Bovenaan