De snor en co

zwammy

Well-known member
Gisteren zou bijna een reden zijn om weer te gaan kijken. Wat een heerlijke actie van Rene :duim:
 

JMD

Well-known member
Gisteren zou bijna een reden zijn om weer te gaan kijken. Wat een heerlijke actie van Rene :duim:

Dat vinden een hoop mensen niet, van GroenLinks en de PvdA moeten de adverteerders de samenwerking met het programma stoppen...
 

erka

Well-known member
Groen Links en de PvdA.......moet je eens horen wat voor foute grappen met name PvdA-politici onderling maken als de camera's uit staan.
 

JMD

Well-known member
Groen Links en de PvdA.......moet je eens horen wat voor foute grappen met name PvdA-politici onderling maken als de camera's uit staan.

Dat is toch bij elke groepering zo, is volgens mij niet specifiek iets voor de PvdA?
 

Makanaky

Well-known member
Dan hebben ze zeker ook pruiken op met van die foute scheidingen en een plaksnorretje formaat postzegel.
 

erka

Well-known member
Dat is toch bij elke groepering zo, is volgens mij niet specifiek iets voor de PvdA?

Hier werden deze twee genoemd dus daar ging ik even op in. Groen Links politici zijn doorgaans erg serieus en hebben weinig humor.
 

gevegt

Well-known member
Als ze zo doorgaan wel. Nog een keer zo smakeloos en de twitterdruk wordt wel heel groot van een beperkt aantal mensen.
 
Bovenaan