De snor en co

Jamel

Administrator
Forumleiding
Leo Driessen is een verschrikkelijke commentator, maar als voice-over is hij n?g veel slechter.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Leo Driessen is een verschrikkelijke commentator, maar als voice-over is hij n?g veel slechter.

Het gaat om het contrast. De volgende keer dat hij commentaar mag leveren oordeel je milder. Het is tenslotte niet zo slecht als de Leo als voice-over.
 

de waan

Well-known member
Leo heeft gistermiddag anderhalf doorgebracht op een steiger langs een veld in Veldhoven, die is nog een beetje aan het bijkomen waarschijnlijk.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De snor en co

Het is toch wel een tikkeltje genant dat de heren niet weten dat Feyenoord dusdanig veel spelers mist dat Nieuwkoop wel moet spelen. Of Vejinovic of Tapia... Dat hadden ze tijdens de reclames wel mogen influisteren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ze - of met name Gijp - onderschatten Nieuwkoop, gaat de winnende maken, mark my words

Dat laatste weet ik niet. Ik moet wel zeggen dat ik hem op Varkenoord en in Feyenoord 1 nooit matig heb zien voetballen. Die jongen kan wel wat. Ik ben benieuwd of hij negentig minuten box to box kan spelen zoals hij dat in de jeugd met gemak deed.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De snor en co

Vorig seizoen heeft hij ook prima gespeeld. Gewoon een erg stabiele kracht.
 
Bovenaan