Miramar
Well-known member
Derksen en een mening over de KNVB. Die is toch overal op tegen.En hup, de hele tuchtspraak van de KNVB wordt door de plee getrokken.
Derksen en een mening over de KNVB. Die is toch overal op tegen.En hup, de hele tuchtspraak van de KNVB wordt door de plee getrokken.
Natuurlijk was het wel opzet. Daarom krijgt hij ook 4 duels.Als die ellenboog van Vilhena geen opzet was, moet hij zijn motoriek eens na laten kijken.
Als je zegt dat de KNVB die advocaat nu wel te grazen zal nemen, ondermijn je toch het hele gezag. Volgens mij heeft hij dat zelf niet eens in de gaten.Derksen en een mening over de KNVB. Die is toch overal op tegen.
En dan Vilhena fileren.Haha, Dolberg legt een arm in zijn nek en springt hem ook nog in de rug, maar er is niets aan de hand.
Nou, dat deden ze niet echt.En dan Vilhena fileren.
Nee Derksen. De media valt over Nijhuis omdat het Ajax betreft. Dat is de reden en verder niets.
Inderdaad kinderachtig. Fouten maken ze allemaal.Klopt !
En ook omdat ze daarbij Derksen, die Nijhuis nogal opgehemeld had, daarmee gelijk ook konden aanpakken.
Welke, ik was chips halen...Mijn hemel wat een slechte grap.
Dat Dogba zijn haar lijkt op Duo Pinottie.Welke, ik was chips halen...
BlehDat Dogba zijn haar lijkt op Duo Pinottie.
Als die ellenboog van Vilhena geen opzet was, moet hij zijn motoriek eens na laten kijken.
Wat ben je toch ook een seniele ouwe vent. Inmiddels ben je afgedaald naar niveautje RSDG...
Gevegt is wel mijn vriend...Wat ben je toch ook een seniele ouwe vent. Inmiddels ben je afgedaald naar niveautje RSDG...
Gevegt is wel mijn vriend...